divendres, de maig 22, 2009

Un nou taller amb en David Lienas

Ja fa temps que vam anar a l’últim taller amb en David Lienas, on ens va ensenyar algunes de les tècniques tan de moda a la cuina actual: espumes, aires, esferificacions, gelatines... Pel mes de juny, l’Espai Consum del Bonpreu ens ha pogut fer un forat a les seves classes i ens ha reservat 30 places pel taller del David Lienas el divendres 5 de juny a les 6 de la tarda. Com que sempre som tanta colla, han tancat al taller per nosaltres sols, de manera que aquell dia només serem nosaltres, je je je... En David ens farà tres receptes amb una temàtica comuna: la cuina amb fruites de temporada. M'encanta!


Fem com sempre, eh? Qui vulgui venir, em deixa un comentari aquí amb el nom, cognom i un e-mail i vaig fent llista ;)

Llista d'apuntats: Mònica Cristina, Àngels Mariano, Joan Jové, Marc Andrés, Mireia Torras, Cristina Brugarolas, Montse Lama, Sefa Costa, Natàlia Gras, Anna Genís, María Rodríguez, Marta Giralt, Núria Ferrer, Ma José Maicas, Teresa Graell, Josep Colet, Glòria Moreno, Gemma Serrano, Oscar Gómez, Laia Gómez, Ma Cristina Couto, Reme Sales, Maria Solé i Gemma Clofent.

Vinga, animeu-vos!

52 comentaris:

Maria ha dit...

Doncs apa, una plaça per aprendre a cuinar amb fruites..
Fins la propera !

Reme y Núria ha dit...

"YO mi'hi apunto"
Reme Sales.

starbase ha dit...

Si és possible inscriuren's tres:

Oscar Gómez López
Laia Gómez López
Maria Cristina Couto

starbase ha dit...

Pregunta: Ens hem de treure una tarja client del Bonpreu?

Gracies!

Gemma ha dit...

Us apunto!
Je je je... Starbase, no cal :)))

Glòria ha dit...

Gemma,

Pots apuntar tres places per al Cafè de Nit, per al Josep i jo i la Gemma Serrano?.

Moltes gràcies

Roger ha dit...

Jo m'apunto!

(Roger Compte)

Marta ha dit...

Gemma, m'apunto! he de tenir la targeta de Bonpreu?
Petons

Marisabel ha dit...

Mira que m'agradaria anar a una clase del David, pero sempre hem coincidex amb alguna cosa, ara es que he de acompanyar a la meva mare al metge, no hi ha manera.

Gemma ha dit...

Us apunto!

Marta, la tarja del Bonpreu no cal :)

dolçosdesdecasa ha dit...

Hola Gemma, he vist que hi ha el grup tancat per la colla que aneu sempre, a mi m'agradaria poder assistir-hi, es possible apuntar-me? moltes gràcies!
Teresa (comacasa-res)
tgraell@gencat.cat

Gemma ha dit...

Teresa, t'apunto que bé, així coneixeràs a tota la colla. Et dius Graell de cognom?

Anònim ha dit...

Hola Bon Dia Gemma
Post compta amb Mi
Graciela Ayala
Salut i Bon Cap de Setmana

M.Jose_palau ha dit...

¡Hola Gemma!

Tal vez me estoy pasando, pero por el momento estoy entusiasmada, soy M.José Maicas, ¿puedes apuntarme? Por cierto ¿donde se hace el curso?

dolçosdesdecasa ha dit...

Moltes gràcies Gemma! si, el cognom és graell.
salutacions!

MAR ha dit...

GEmma noia em sap greu però m'has de treure del curset al Caprabo ... ens ha sortit una festa de 40 anys ineludible ...sniffffffffff sniffffff un altre cop serà ...

petonets
mar

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma, vull anar però també tinc una jubilació d'un company de feina, vols dir que que a les 21. h. ja haurem acabat per poder estar a les 09.30 a Sitges?
Ja em diràs quelcom. Totes formes si és així pots apuntar-me.
gràcies, ens veiem demà!!

Anònim ha dit...

Hola GEMMA, si encara hi han places, apunta-m'hi.
Soc la ROSA Lleonart.
Gràcies.

Gemma ha dit...

Apuntats!

Ma José, si cliques a l'enllaç del Bonpreu trobaràs totes les dades (al C/Sicilia, 370-376).

Carme, la classe és a les 6 i duran 1h i mitja, de manera que a les 21:30 seguríssim que ets a Sitges ;)

Mar, t'esborro del Caprabo.

MartaG ha dit...

M'apunto!! I la meva amiga Núria Ferrer diu que també si tenim encara lloc.
O sigui que seriem dues... :-)

Petonets

Marta Giralt

MaryLou ha dit...

Em puc apuntar?

Cuinetes ha dit...

Gemma!! M'apunto!!

Sílvia Soto Martí (o nuni)
nuni@bloks.cat
http://cuinetes.bloks.cat

Gràcies!!!

Gemma ha dit...

Us apunto!

Marylou, m'hauries de dir el teu nom, cognom i e-mail... gràcies!

Núria ha dit...

M'apunto!!!

Gràcies...

Anna Genís ha dit...

Que hi cap una més??? m'apuntes Gemma?

Gràcies!

MaryLou ha dit...

Em dic María Rodríguez i el meu correu es maria_rguez2004@yahoo.es.

Petonets

la vella carmanyola ha dit...

oiiiiii! quina ràbia amb divendres no podem que fem el curs de Patworch.

Bueno un altre dia serà, però espero que ens poseu les superreceptes del lienes.

Records

La cuina vermella ha dit...

Impossible, però gràcies per muntar-ho, ets la millor.

Pulga ha dit...

en principi m'hi apunto!!!

enric ha dit...

Sé que a la feina haig de començar un curset, i que hauré d'anar-hi al matí. Per tant, podria venir a aquesta classe de cuina d'en David Lienas. El que no sé, encara, és quin dia comença el curset, però com que tinc "mono" després de tantes classes de cuina sense poder venir m'hi apunto de manera provisional. Dilluns, suposo, ho confirmaré. S'hi val, oi? ;)

Gemma ha dit...

Us apunto!

Enric em fa molta molta molta il·lusió que vinguis!!!! Tots et trobem a faltar a cada trobada i maleïm sempre el nou horari tan estricte que tens :(
T'apunto... DEFINITIVAMENT je je je...

Sefa ha dit...

Hola Gemma!

Si encara hi soc a temps, em pots apuntar sisplau?

Moltes gràcies

Gemma ha dit...

Sega, encara hi ets a temps, t'apunto!
A la Mireia et poso en llista d'espera, però ja saps que sempre hi ha baixes i segur que podràs venir ;)

Glòria ha dit...

Gemma,

Com que veig que encara hi ha places, pots apuntar la Montse Lama, una amiga meva que estava interessada en venir a alguna classe del David Lienas?. Gràcies.

Marta Padenous ha dit...

Apunta'm...i fins dijous!
Ptnts

Marta Jubert

Cristina ha dit...

Gemma,

encara tinc temps d'apuntar-m'hi?

Gemma ha dit...

Apuntats!

Gent jove pa tou ha dit...

Si encara tens places, serem dos.
mireiatt@gmail.com

Gemma ha dit...

Hi ha lloc, però m'hauries de dir qui sou... nom, cognom...
gràcies!

Sara Maria ha dit...

M'hi apunto si encara puc, i si no a llista d'espera!

Graciela Ayala ha dit...

Soc. Graciela , es per comunicar-te que sentin-lo molt tinc que anular també el taller en David
Dons en tenen que fer una operació el 1/6/2009 i en tindre per un parell de mesos
Gracies
Salut Graciela Ayala

Mònica ha dit...

Hola Gemma!
No sé si encara hi ha places, però m'agradaria anar-hi. No he estat mai en cap taller del David Lienes i a més m'agradaria poder-vos conèixer a alguns de vosaltres.
Fa poquet que volto per aquests mons cibernètics i estic enganxadíssima.
Per si hi ha places, el meu nom és Mònica Cristina.
Gràcies

Gemma ha dit...

Hola Xocolata, benvinguda al blog!!!
T'apunto, ja veuràs com t'agradarà :)
M'hauries de donar un e-mail. Moltes gràcies!

Mònica ha dit...

Que bé!. Ara només espero que no em surti cap entrebanc durant la setmana.
monicacr70@gmail.com

Anònim ha dit...

Sóc amiga de la Sara Mª, m'agradaria poder venir al taller d'en David Lienas. Com que ja veig que sou més de 30 persones, la Sara Mª m'ha suggerit que m'apuntés a la llista d'espera.
Moltes gràcies.

Cristina Sanaüja

Marta ha dit...

Gemma, quina pena! no puc venir al taller! amb les ganas que tenia. Al final tinc un concert del meu marit i clar, no puc faltar.
Que vagui bé!
Petons

Gemma ha dit...

Cristina, la Marta s'acaba de donar de baixa, et posa a la llista enlloc seu!
Em pots passar el teu e-mail?

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma,
Finalment no podre venir al taller de divendres, doncs a banda que ja et vaig comentar el tema del sopar, també he d'anar al primer esaig de Festa Major.
S'acosta Festa Major de VNG i Festes de St. Pere al barri de Mar i la nostre colla (Ball de Valencians) ballem per St. Pere, així doncs, si ja m'era difícil anar, ara ja és impossible. aixxxxxxxxxx, fa ràbia.
Bé altre dia serà.
Una abraçada.

Cuinetes ha dit...

Hola Gemma!
Una altra que s'ha de desapuntar... Acabo de saber que el festival d'aeròbic de la meva filla i el concurs de triples del meu fill, són aquest divendres a la tarda... Em sap molt greu però no podré venir.
Moltes gràcies i disculpa les molèsties! Una abraçada!

Núria ha dit...

Gemma, bonica, al final no podré venir..Si tens alguna persona interessada, li pots donar la meva plaça.

Petons
Núria

Cristina Sanaüja ha dit...

Em sap molt de greu però demà no podré venir a Barcelona. M'ha sorgit un inconvenient d'última hora. Desitjo no us faci anar malament per haver-ho dit tan tard, però ho he sabut fa poc.
Sóc l'amiga de la Sara Mª.

Espero poder venir la propera vegada. Moltes gràcies per tot.

Cristina Sanaüja
sanauja@vidrieriamassana.cat

dolçosdesdecasa ha dit...

Gemma, aquesta tarda treballo però espero poder venir, perdoneu si arribo més tard.
Gràcies
Teresa (comacasa-res)