divendres, d’abril 16, 2010

Classe d’abril amb en David Lienas


Tornem a tenir places reservades per un dels tallers de cuina gratuïts amb el xef David Lienas a l’Espai Consum del Bonpreu:


La cita és el proper divendres 30 d’abril a les 18h de la tarda. En aquesta ocasió el taller serà un monogràfic centrat en la nova cuina catalana, amb tres receptes que sorprendran tant a cuiners novells com a cuiners experimentats: la deconstrucció d'un empedrat, uns raviolis de favetes i cargols i una escuma de crema catalana. Tots tres plats són molt prometedors, oi?

Per apuntar-vos, només cal que deixeu un comentari aquí amb el vostre nom, cognom i un e-mail de contacte. Aniré fent llista!

Llista d'apuntats: Gema Seca, Carme Cañisa, Núria Molinos, Carme Arce, Anna Genís, Marta Caminal, Mireia Ferrer, Àngels Vallespín, Manel Calduch, Angelita Lorca Josep Bayé, Xavi Valls, Roser Soley, Marta Giralt, María Rodríguez, Teresa Pérez, Maria Solé, Gemma Ruiz, Josep Colet, Montse Lama, Mercè Corbera, Glòria Moreno, Miquel Ara, Asuncion Caballeria, Cristina Brugarolas, Ma José Maicas, Anna Muñoz, Patrícia Mussoms, Teresa Suñer i Gemma Clofent.

Animeu-vos, que aquestes classes sempre són una passada!

42 comentaris:

La cuina vermella ha dit...

:-(
No podrem venir. Dóna records a en David.
Petons.

starbase ha dit...

Les 18h és massa just per a nosaltres, no volem ocupar una plaça i després fallar. Em fa rabia, perque els plats sonen meravellosos...grrrrr.

Segur que us ho passareu genial! :)

M.Jose_palau ha dit...

¡Bon dia!

Estupendo, no tengo ni idea de como hacen las espumas, asi que cuenta conmigo. Gracias.

M. José Maicas Marco
mayjoma@yahoo.es

Cristina ha dit...

Aquesta vegada arribo a temps, m'hi pots apuntar? Gràcies

Fem un mos ha dit...

Gemma, ens apuntem Miquel Ara i Asunción Caballeria, gracies i fins el 30

MaryLou ha dit...

Ens pots apuntar? María Rodríguez i Teresa Pérez.

Moltes gràcies!!!!

Laura ha dit...

Umm!!! tenen molt bona pinta aquests plats! llàstima que no hi pugui anar! a veure si per la propera de la Mireia Carbó puc!
Petonets!

Maria ha dit...

Quins bons plats... De moment dues places, per la Gemma de Bcnmonamour i per mi.
Gràcies...
I moltes i remoltes felicitats per la teva nova faceta a Descobrir Cuina, que segur que serà totalment satisfactòria,tant per tu com pels lectors de la revista.

Glòria ha dit...

Hola Gemma,

Si us plau, ens pots apuntar? Josep Colet, Montse Lama, Mercè Corbera i Glòria Moreno. Gràcies!.

Núria ha dit...

Que vagi moooolt be, ja ens ho explicaras vale???
petons

Unknown ha dit...

Hola!!! Sóc l'Ana Muñoz i sóc fan del vostre blog. M'encantaria apuntar-me a les classes d'en David Lienas. Gràcies

Xavier ha dit...

Gemma, si mai pogués anar a un curs, com m'hi hauria d'apuntar? No sé ben bé com...!

;)

MartaG ha dit...

Hola Gemma,
si queda lloc, apuntes??
Gràcies!!

Petons

Gemma ha dit...

Xavier, l'únic que hauries de fer és deixar un comentari aquí dient que vols venir :)
T'apunto???

Marta, ets la Marta Giralt?

Mesilda ha dit...

Bona nit Gemma.
Y tant que prometen,i mes encara amb tota l'escuma de crema!
Estíc desitjant saber com es prepara.
Besets.

Marta Padenous ha dit...

Gemma...divendres 30 impossible, però esperaré les cròniques!
Ptnts

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Gemma; Apunte'm... però no disparis¡¡
http://menjadebacalla.blogspot.com/

Xavi ha dit...

Hola Gemma,
Si us plau, ens pots apuntar, Xavi Valls, Roser Soley.
Gràcies.

Xantal ha dit...

Hola Gemma, sóc la mare de l'Angels (Hèlsinki), m'agradaria asistir, per que va venir tant contenta després del taller de la Mireia, que voldria provar-ho, és possible que vinguem 3 persones? i també si em pots dir l'adreça, el meu mail és angelsvalles@gmail.com. Sóc l'Àngels Vallespín. Moltes gràcies!!

Unknown ha dit...

Hola Gemma,
Que estic a temps encara? Sóc la Marta Caminal i després de la primera classe amb el David intentaré no saltar-me'n cap. Em pots apuntar a mi i a la Mireia Ferrer? Moltes gràcies

Gemma ha dit...

Xantal, no sabia que eres la mare de l'Àngels!!!! benvinguda al blog :)
T'apunto ara mateix i si em passes els noms de les altres dues persones també les apunto. Ja veuràs com aquestes classes estan molt bé!!!!

Gemma ha dit...

Ai, l'adreça és c/Sicilia, 370

Celes ha dit...

Que envidia os tengo con estos cursos!!!

Bsss

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma,
Sóca a temps encara?
Si és així, serem l'Anna Llepadits i jo,
Una abraçada.

Vanesuky ha dit...

La pròxima vegada m'apunto, però aquest dia em va malament!!
Gràcies maca per tot el que fas per a que puguem gaudir de cuiners tan macos i bons!!

Petonets preciosa,

Vanesuky.

Xantal ha dit...

Hola Gemma, moltes gràcies, són els meus pares, Manel Calduch (molt bon cuiner) i Angelita Lorca. No sé l'adreça a on és fa el taller, quan puguis ja m'ho diras.

Xantal ha dit...

Sorry!!! ja l'he vist l'adreça. Ai,ai,ai, jo i les presses!! Gràcies!!

Reme y Núria ha dit...

Hola Gemma.
l'altre dia vaig poder assistir a aquesta classe amb David, les tres
receptes a quina d'elles més original, ja veureu com us
agraden.
Petons

Marisabel ha dit...

Uyyyyyy com m'agradaria anar, pero tinc el dia molt complicat amb moltes coses a fer i a mes es el me cumple.
Gracies Gemma.
Per cert que no et vaig felicitar,
MOLTES FELICITATS MACA
continua aixi que ho fas molt be i molt bo.
Un petó

ANNAFS ha dit...

I tant que són prometedores les receptes! Esperaré les cròniques...
ptns.

Núria ha dit...

Hola!

Queden places? Soc la Núria Molinos idria61@gmail.com i m'agradaria venir!
Ah! I felicitats pel bloc!

Gema ha dit...

Ens agradaria molt anar a Carme Cañisa i a mi que soc la Gema

Gema ha dit...

Ep he oblidat de deixar el correu:
gemaseca@gmail.com i sobretot felicitats pel blog

Sara Maria ha dit...

Si encara hi ha places, apunta'm a mi i a la Cristina!!

dulceshoras ha dit...

Quina pinta que tenen aquests caramels!!! I molt vistosos, molt bona idea sí : )

Anònim ha dit...

veig que no surt el missatge que vaig deixar.
Com que no estic segura de poder venir divendres, prefereixo que una altra persona pugui aprofitar la meva plaça.

Cristina Sanaüja ha dit...

Vaja, si no deixo el nom...
Sóc Cristina Sanaüja

garlutti ha dit...

Hola ...que receta mas original ..y que caramelos tan estupendos ...te felicito desde mi blog ...Bicos MARIMI

Unknown ha dit...

Only people afflicted with acid reflux know how troublesome the disease is. A chronic condition, gastroesophageal reflux disease (GERD) or simply acid reflux causes a string of discomforting symptoms.
Bingowinning lottery numbers

Suzane Weck ha dit...

Que maravilha,estou encantada com tantas especiarias lindas e com certeza muuuuito gostozas.Parabéns e um grande abraço.

Anònim ha dit...

M'agradaria assistir al curs de David Lienas! M'estrenaria en els cursos de cuina! Sílvia Arcabell. sarcabell@yahoo.es.

Marisabel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.