diumenge, de maig 17, 2009

Nova classe amb la Mireia Carbó

Ja sabem que la norma a les classes del Caprabo és que només s’hi pot anar cada dos mesos; com que tota la colla vam anar-hi el mes d’abril, ja comptava que fins el juny res de res... i d’aquí ve l’agradable sorpresa que vaig tenir quan la Mireia em va dir que ens podia reservar places per un dijous de maig. Genial, oi?


Concretament, ens ha reservat 30 places pel dijous 28 de maig a les 19:30h i ja sabem quines receptes farà: coca d'oli amb verduretes, rollers d'albergínies i anxoves amb salsa de formatges i flam de taronja. Totes fan molt bona pinta, no sé pas quina prefereixo!

Si us sembla, fem com sempre: deixeu un comentari aquí amb el nom, cognom, e-mail i, si encara no me l’heu donat, el vostre número de tarja client de Caprabo (si no en teniu, aneu a qualsevol súper Caprabo i la demaneu, es gratis i al moment us donen el número de client). Aniré fent llista fins arribar als 30 i després obriré llista d’espera.

Llista d'apuntats: Anna Muñoz, Patrícia Mussons, Mariló Mata, Lourdes Monterde, Mercè Ayguavives, Reme Sales, Ma José Maicas, Xaro Morral, Marta Giralt, Oscar Gomez, Laia Gomez, M. Cristina Couto, Sara Maria, Roger Compte, Rosa Ma Pérez, Maria Solé, Rubén Hernández, Jordi Talón, Carme Arce, Anna Pié, Maria Vallbé, Josep Bayé, Rosa Lleonart, Glòria Moreno, Josep Colet, Gemma Serrano, Marta Jubert, Cristina Brugarolas i Gemma Clofent.

Vinga apunteu-vos, que aquesta oportunitat s’ha d’aprofitar!

50 comentaris:

Cristina ha dit...

Jo m'hi apunto!!!
Justament ara anava a fer una recepta del llibre de la Mireia, quina casualitat!!!
Et passo número client:2800079539429

Marta Padenous ha dit...

Bon dia...m'apunto....ja veurem com m'ho monto!!!
Número client: 2801271730317

Ptnts

Caminar sin gluten ha dit...

Nosotros también nos apuntaríamos, pero estamos un poco lejos, así que disfrutar y luego contarnoslo.

Besotes,

Ana y Víctor.

ANNAFS ha dit...

M' encanten les receptes de la Mireia, llàstima que no pugui apuntar-m' hi.
ptns.

Glòria ha dit...

Gemma,

Ens pots apuntar tres places per al Cafè de Nit?. Ja tens els números de la targeta del Josep i meva i per a la tercera plaça, si us plau, pots apuntar la Gemma Serrano?. Ja et donaré el seu número.

Anònim ha dit...

Hola, sóc la Rosa Lleonart, ja m'hi pots apuntar. Per cert no he votat i potser és massa tard, si no, ho faig pel de xocolata.
Moltes gràcies.

Marisabel ha dit...

Jo tb m'hi apunto a la classe de la Mireia. Ja tens el meu numero , si falta alguna cosa m'ho dius.
Un petonas.

Gemma ha dit...

Us apunto!!!

Rosa, al final farem el milfulles de xocolata, és el que ha votat la majoria ;)

Marisabel, de tu em fa falta tot: el e-mail i el número de tarja.

El cullerot Festuc ha dit...

Gemma, apunta'm!! Que cre que aquell dijous m'ho podré combinar amb la feina...que ja tinc "monu" de venir a les trobades!!! :)
GRÀCIES GUAPA!!!
Eva
Pd. crec que tens el meu nº, oi?

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Gloria; encara i sóc a temps?. Quina passada de classe amb la Mireia i amb quina facilitat ho ensenya, val la pena tornar-ho a provar. Ja em diràs. Josepb -Menja de bacallà- Fins el dia 28?. Gràcies.

la vella carmanyola ha dit...

Gemma!!

Espero aquesta vegada no tenir cap contratemps jejejeje. Apunte'ns a les dues: jo i la mama!!

Els numeros ja els tens? o te'ls torno a passar?

Gràcies i fins el 28!

Records

Gemma ha dit...

Eva, GENIAL, que contenta que em fas!!!!

Josep t'apunto!

Anna, quina IL·LU, que a tu també fa molt temps que no et veig! Us apunto a les dues :)
I ja tinc els números!!!!

Anònim ha dit...

Hola Gemma
Perdona però encarà no domino massa el tema dels missatges
El numero es 2-800298 861219

Salut i Bona setmana

Graciela Ayala Esteban

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma,
Sóc a temps? doncs si és així pots comptr en mi.
Per cert, he fet les crestes i m'han quedat molt bones, a més que ens han agrada força.
Les he decorat com et vaig comentar que faig les galetes que fa la Laia, meitat i meitat.
La confitura la vaig trobar dissabte a la Boqueria, en veure-la per això la vaig comprar i ho vaig fer.
El meu marit diu que les teves havien quedat més plenes, doncs si es veritat que es van buidar una mica en surtir-se'n la confitura.
però Felicitats noia.

RUBEN ha dit...

Gemma hola! Apunta'ns si pot ser als dos (Jordi tb)!
Gràcies

Maria ha dit...

Que be!! Un detall per part de la Mireia per les seves fans...
Aquí una altra plaça !!!
Gràcies..

maia ha dit...

Hola Gemma, si us queda plaça podria vindre? M'agradaria molt,Rosa M

Gemma ha dit...

Graciela, moltes gràcies, ja estàs apuntada!

Maia (Rosa M), m'hauries de dir el cognom i el número de tarja client...

Roger ha dit...

M'hi apunto si encara queda lloc!

(Roger Compte)

Sara Maria ha dit...

M'apunto, si hi ha lloc bé, si no a la llista d'espera

MAR ha dit...

bona tarda on ho fan ? depèn d'on sigui m'hi apunto segur

petonets
mar

starbase ha dit...

Si es possible:

Oscar Gomez
Laia Gomez
Maria Cristina Couto

MartaG ha dit...

Hola guapa!!
Arribo a temps?? si és així, apunta'm si us plau!! que ja a l'anterior no vaig poder venir i em vaig quedar amb les ganes...

Petonets

Marta Giralt

Gemma ha dit...

Us apunto!

Mar, es fa a Barcelona al C/Provença a propo de la Sagrada Família. T'apunto? M'hauries de donar el cognom, l'e-mail i el número de tarja client.

xaro ha dit...

Hola Gemma, com pots veure estic una mica desconectada xo em sembla que el dia 28 podrè venir, si es que encara hi han plaçes....
Ptnts

M.Jose_palau ha dit...

Si no es mucho abusar, yo tambien me apunto. Varias veces había intentado asistir a las clases sin resultado, asi que me gustaría mucho.

M. José Maicas
nº cliente:5028129407276017

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Aquet es el número del carnet de soci; 2 801298034115. Josepb -menja de bacallà-

Reme y Núria ha dit...

Gemma: ¿Encara queden places?.
Si és així sóc Reme Sales del blog menuel meu número de targeta es 2800264300919.

Gemma ha dit...

Us apunto!
Ma Jose, pots revisar el número? És que em sembla que és massa llarg...

Anònim ha dit...

Quina pena! Arribo tard!! De totes maneres, m'apunto per si falla alguna persona, ok?
Mercè de Ayguavives

Gemma ha dit...

Mercè, t'apunto, que la Mireia ens ha augmentat les places fins a 30, genial!

Anònim ha dit...

Hola Gemma, soc Gemma Serrano,la amiga de la Gloria Moreno. Et deixo el meu nº de targeta 2800858224317.
Tinc moltes ganes de fer la classe ja que veig que apreneu molt i os ho passeu moooooooooooolt be.Gracies.
GEMMA

Gemma ha dit...

Gemma, fantàstic! La Glòria ja m'ha parlat de tu i tinc moltes ganes de conèixer-te :)
Benvinguda a la colla, ja veuràs com les classes de la Mireia són genials!!!!

La Llibreta Viatgera ha dit...

Gemma, quina organització! Em feu molta enveja amb les classes de la Mireia, espero la crònica amb impaciència!!

Un petó! Beth

MAR ha dit...

Eiiiiiiiiii m'hi apunto em fa molta gracia aixi us conec a alguns .... ja em donaràs dades de la direcció i de com funciona tot plegat si haig de portar algo ..

maria del mar medina i clarà
marmedina@zetae.com
nº client 2 800298 875919

quines ganes tinc !!!

MartaG ha dit...

Hola Gemma, bon dia!
Una amiga meva (Lourdes Monterde) es vol apuntar a venir a la classe de la Mireia... encara queden places lliures?
Si és així la pots apuntar? Ja li demno el seu num del carnet del Caprabo i te'l paso.

Petons

Marta Giralt

Gemma ha dit...

Mar, t'apunto! Si cliques sobre l'enllaç del Caprabo, allà tens l'adreça. La classe comença ales 19:30 ,però sempre arribem 10 minuts abans per agafar lloc a primera fila ;)
I no cal que portis res, només un boli i la càmera de fer fotos :)

Marta, fantàstic, apunto a la Lourdes!

MAR ha dit...

Que guay perfecte doncs allà estaré ja he vist lo de la direcció a les 19.15h farem com a la facultat tirar les carpetes de lluny per agafar lloc a primera fila ... que repel.lents ...ji jiji a més jo sóc miope ho sigui que ho necessito per prescripció facultativa estar a primera fila.

apali petonets i gracies

MartaG ha dit...

Hola Gemma,

Et paso les dades de la Lourdes que necessites...

Núm. tarjeta Caprabo
2 800297 634319
Correu electrónic
lmonterdep@bcn.cat

Ens veiem dijous vinent!!
Petonets

Marta Giralt

Lurka ha dit...

Bon dia Gemma, sóc la Lourdes Monterde. L'altre dia la meva amiga Marta em va dir que estaves organitzant això i li vaig dir que m'apuntés, no fos que com no tinc molt de temps, no pogués fer-ho jo mateixa... Em fa molta "ilu" i a més veig que tornaré a veure a gent que ja vaig conèixer en el primer Sopem en Bloc, a veure si, per la meva part, aquesta és la primera de moltes més trobades...
Salutacions!!

Gemma ha dit...

Lourdes, ara ja sé qui ets!!! Quan la Marta em va donar el teu nom, no et vaig relacionar gens, però ara ja recordo que ens vam conèixer al Sopem en Bloc ;)
Ens veiem al Caprabo!

Mariló Mata ha dit...

hola . estic a temps MAriló MAta.
Gràcies per tot MAriló

Gemma ha dit...

Mariló, t'apunto!!! M'has de donar el número de tarja client, eh?

Anònim ha dit...

Moltíssimes gràcies Gemma!!!! ens veiem dijous 28!!!
Mercè de Ayguavives

Sefa ha dit...

Hola Gemma!

Si encara hi ha lloc, que em sembla que no, em pots apuntar, sisplau?

Moltes gràcies

El cullerot Festuc ha dit...

Gemma, m'acaben de dir que el dijous tinc unes formacions per la tarda...així que un altre cop serà!!! Quina ràaaabia que em fa...en fi...
Petunets,
Eva.

Gemma ha dit...

Eva, quina mala sort, últimament no hi ha manera :(

Graciela ha dit...

Bom Dia Gemma
Soc Graciela Ayala
Sentin-lo molt ,dema no podre anar al taller de La Mireia

Gracias

M.Jose_palau ha dit...

Gemma, tienes razón. El nº correcto es 2 800225 567016.
Gracias, M. José

Marisabel ha dit...

Hola Gemma, he esperat fins a darrere hora per veure si al final podría anar. Ahir hem vaig torçar el tormell i hem fa molt mal al caminar, perdona per les molesties, espero tenir mes sort la propera vegada.
Disfruteu amb la Mireia. Un petó.