dissabte, de novembre 24, 2007

Bombons de Massapà

Aquesta és la recepta del mes de novembre de la revista Descobrir Cuina:




En la recepta del mes passat, vaig explicar que se m’acabava la subscripció anual que m’havien regalat pel meu aniversari de l’any passat i aprofitava per dir que em faria molta il·lusió tornar a rebre aquest regal... Doncs he tingut sort i la torno a tenir per un any més! :)

Amb aquests bombons de massapà inauguro la nova temporada. M’ha costat una mica triar la recepta, ja que dubtava entre aquests bombons i un flam de coco que té molt bona pinta (i que no descarto fer ben aviat!)... Però com que encara em quedaven unes ametlles boníssimes de Mas de Barberans del Pep i la Clara m’he decidit finalment per aquesta opció, que converteix la típica base de massapà en uns bombons cruixents d’ametlla i xocolata que han resultat ser deliciosos: la mica de xocolata que porten és suficient per notar-ne el gust i no camufla gens el gust original de massapà. D’altra banda, el caramel de sobre li dóna una textura cruixent sorprenent i molt agradable.

Aquí teniu la recepta:


Aprofitant que estic parlant dels regals d’aniversari que he rebut, vull compartir amb vosaltres el millor regal que m’han fet: un llibre receptari que recull una selecció de les receptes publicades al blog “la cuina de casa”. L’edició del llibre és exquisida, feta amb molt de gust i amb molta dedicació. Us podeu imaginar l’emoció que vaig sentir en desembolicar el regal i la vergonya que em fa que un hobby d’aficionada com el meu quedi recollit en un llibre tan bonic:



Bon profit!

35 comentaris:

Marisabel ha dit...

Quin detall mes maco.
Gelicitats Gemma!!!

Ester ha dit...

Segur que et mereixes aix� i molt m�s. Moltes felicitats. Ester

Anònim ha dit...

Hola Gemma! Ostres quina idea més bona que t'hagin fet un llibre amb tot el recull de receptes!

Doncs potser seria una idea genial de publicar-lo!!! Ara que ja està fet! Segur que hi hauria vendes!

Jo mateixa sempre hi penso en el dia que aquest bloc si desapareixes què faria???? glupsssssssss no vull ni pensar-hi! I és clar confio que això no passi per això no imprimeixo les receptes, però comprar el llibre m'hi llençava de cap!!!!

Apa, jo deixo el comentari... i a veure si hi ha sort! és que està molt bé!

Gràcies!

Fins aviat! Xènia!

Anònim ha dit...

Moltes felicitats gemma!!!!
El regal de les teves receptes es una idea fabulosa, apart que la luinera se'l mereix i de llarg!!!!!

Sara ha dit...

Per molts anys, Gemma!!

Jo també m'uneixo a la suggerència de comercialitzar el llibre... a part del contingut, que tots ens podem fer a la idea que és exquisit, té molt bona pinta el gust amb què l'han editat!

Una abraçada!

Glòria ha dit...

Uf!! Amb uns quants dies de retard per molts anys... ara feia dies que no visitava el teu blog i he vist el gelat de te verd (quina bona idea per les festes de Nadal) i aquests bombons que també s'hi adiuen a aquestes dates. El regal del llibre és espectacular. Felicitats a la persona que l'ha fet... està molt i molt be (i només hem pogut veure la portada i una pàgina!!!)
Doncs això, moltes felicitats....

illetapitita ha dit...

Hola Gemma.

Bé, felicitats pel teu aniversari, i felicitats també per rebre aquest regal tan especial!
Si el comercialitzes avisa que em sembla que per aquí tens unes quantes compradores!

Salut!

Anònim ha dit...

Per molts anys, Gemma! I que en facis molts sense canviar la "postrera" que portes dintre.

Concepció

Gemma ha dit...

Hola noies! Moltes gràcies pels vostres comentaris! La veritat és que el receptari ha estat un regal molt especial que no m'esperava gens...
M'alegra saber que us agradaria tenir-ne un exemplar :) Estic cofoia que no quebo a la cadira :))

Anònim ha dit...

Sóc el Francesc. Felicitacions amb retard. Enhorabona pel teu receptari. A mi m'agradaria tindre'n una còpia. No has pensat a fer-ne una edició i vendre'l? Salutacions des del País Valencià. Per cert, com es fa per tal de posar la identitat? És que no sé que cal posar a la contrassenya.

Diari gastronómic ha dit...

Encantat de trovar algu de la terra per aquest mon de blogs

Gabriel
gbgracia.blogspot.com

Desde mi Atalaya ha dit...

Hola Gemma, que buena pinta lucen estos bombones y que lindo es tu blog, felicitaciones.
Un abrazo,
Soraya

PGB ha dit...

Ostres Gemma, quina passada de regal!!!!

Moltes felicitats des de Terrassa! ;)

enric ha dit...

Per molts anys, Gemma! (d’escorpí a escorpí). :))

La idea de fer-te aquest preciós regal és magnífica i, a més a més, el disseny és acuradíssim. No et càpiga cap dubte que, malgrat la profusió al mercat de llibres de cuina (i de tota mena!), més d’una editorial estaria disposada a publicar-te’l per moltes raons, entre elles, i això és molt important pels costos editorials, és que les fotografies ja estan fetes i són magnífiques, i el disseny és digne del millor dels dissenyadors. Els textos estan molt ben escrits i, per tant, amb una sola correcció n’hi hauria prou (si vols, fins i tot m’ofereixo a fer-te’n jo una d’acurada, ja que em guanyo la vida com a transcriptor i corrector de braille).

Anima’t a presentar-lo sense cap mena de por ni de complexe perquè, en la meva modesta opinió (i no és falsa modèstia), és un llibre que en l’argot editorial dirien que és molt publicable.

Gemma ha dit...

Francesc, quan poses el comentari has d'escollir la identitat Google/Blogger que surt a baix de tot de la finestra de comentaris. Llavors has de posar el teu nom d'usuari i la contrasenya que fas servir pel teu blog. A veure si et va bé la propera vegada ;)

Prota, de quina terra ets tu? :) Ja he vist que ets profe de cuina, oi? De quina escola?

Soraya acabo de descubrir tu blog y todo tiene una pinta buenísima! Sobretodo la quiche... ¡qué rica!

PGB felicitats a tu també!!!!

Enric, moltes gràcies per animar-me tant! Venint d'un professional del món editorial té molt valor! La veritat és que el llibre em va fer molta il·lusió i està molt fet :)

Anònim ha dit...

Gemma, en quant l'editin estaré a la cua per comprar el primer exemplar i a la cua per tenir-lo signat i dedicat :-)
En sèrio...les receptes en format llibre tenen molt bona pinta i el disseny és de molt bon gust. Així que em sumo al que t'han dit: edita'l.

Raül
PS: ja hi pots contar amb un bon descompte al preu de les traduccions :-)))

Anònim ha dit...

Ostres!! t'hauries d'animar, mirà amb un moment quants de venuts en tens!!!

Felicitats Gemma i endavant!!!

ANNA DE LA VILA.

enric ha dit...

Hola un altre cop, Gemma:

Envia'm, per favor, un e-mail ja que tinc una informació que et pot interessar.

Marta ha dit...

Per molts anys, guapa!!! Ets tota una mestra de les postres!! Prenc nota

Besets

Joan ha dit...

Quin bon regal!!
Jo també crec que se n'hauria de fer una edició...
Espero que en un futur pugui ser realitat...
Felicitats!!

Mar Calpena ha dit...

Felicitats! I jo també vull un exemplar del teu llibre tan bon punt s'editi!

Anònim ha dit...

Alaaaaaa, los bombones de lujo, pero el regalito con el libro, mareeeeeeeee, que ilusión, es que hasta te imagino, se ve un recetario precioso.
Muchísimas Felicidades. Te lo mereces por un trabajo bien hecho.
Besitos

Anònim ha dit...

Ayss, que desastre, desde que cambié de blog, no salgo en ninguna parteeeeeeee. Perdon.

famalap ha dit...

Excelentes receta, que probaré por supuesto... ya que es otra de las que no tengo que cambiar nada, porque es sin gluten...umhumh!!!

Lo que de verdad me ha encantado es el recetario que te han regalado...es precioso!!! un detallazo

Anònim ha dit...

MOLTES FELICITATS GEMMA!!
Quina il.lusió rebre aquest detall tant maco...és fantàstic!! t'ho mereixes!!

Si algun dia decideixes publicar-ho, avisa, que seré una de les que es comprarà el teu llibre :-)

A veure si ens veiem un altra dia i tornem a escalar tots quatre junts.

Cuida't.
Molts petons!!

Marta

Gemma ha dit...

Raül, si l'edito, ja pots comptar amb un exemplar dedicat (i regalat, eh?)

Anna, Joan, Mar, Alicia, Marta, Marisa... moltes gràcies per animar-me a editar el llibre! Al final hauré de fer-ho de veritat :)

Enric, no tinc el teu correu electrònic :(

Marta, ets la Marta de l'Oskar, oi? Quina il·lusió rebre el teu comentari :)
A veure si és veritat que tornem a coincidir escalant, ja saps que per nosaltres, encantats! Pugeu a Berga aquest diumenge?

enric ha dit...

Disculpa'm, Gemma, però em pensava que quan es rep un comentari, el propietari del blog sap el mail del remitent.

La meva adreça electrònica és:

enricbaye@gmail.com

Espero noves teves. ;)

Carlos ha dit...

Una delicia de receta y el libro espectacular. Un beso

Margarita ha dit...

uuummmm que delicia de bombones, espero ansiosa el flan de coco.

Enhorabuena por ese regalazo, que tiene una imagen preciosa.

Anònim ha dit...

Encara que ja ha passat moltes felicitats Gemma, per cert si publiques el llibre jo també m'apunto. És preciós i poca cosa més puc afegir a tot el que t'han dit.

Segueix així i podrem tenir els dos llibres primera i segona part.

Felicitats.
Eva

Gemma ha dit...

Carlos, Margarida i Eva, moltes gràcies!

Enreic, t'escric ara mateix :)

Anònim ha dit...

Si,si pugem a Berga aquest cap de setmana... i durant el pont també estarem per allà.

Si us decidiu a venir, truca'ns, d'acord? Ens agradarà molt tornar a veure-us.

Petonets guapa! :-)
Marta

Margot ha dit...

Cocinas genial!
Te lo mereces.
Es espectacular la perfección de tus pasteles.
De sabadell tenias que ser, ja ja .
Jo també soc de Sabadell!!
Olé el Ego. ja ja ja
Petons.
margot

Saluti ha dit...

Ostres Gemma, si que t'ho tenies amagat, felicitats!!!

doncs jo aprofito per fer la carta als reis;

"Estimats Reis Mags, com que aquest any m'he portat molt bé i els caps de setmana no tinc internet per mirar una web molt interessant, m'agraderia demanar-vos..." jiji...

Felicitats també al dissenyador!

petons,

Saluti.

Lola Muxach ha dit...

Jo també en vull un parell d'exemplars, ara que venen festes seria un regal fantàstic. Felicitats!!
Mar