dimarts, de novembre 20, 2007

Gelat de Te Verd

Ja sé que comença a fer fred, però un gelat sempre ve de gust... Aquesta vegada, un gelat de te verd que tenia a punt al congelador i que guardava per a una ocasió especial:


Els gelats són un bon recurs per tenir unes postres sempre a punt, per quan tens una visita imprevista o per un dia que no et ve de gust posar-te a cuinar. A mi m’agrada tenir-ne sempre al congelador per si de cas... no se sap mai!

Aquest gelat de te verd es fa amb un sobre que ja ve preparat (com si fos un flam Royal) al qual només cal afegir llet i un rovell d’ou. Ja fa temps que n’havia sentit a parlar i, aprofitant una visita a Barcelona, vaig passar per Tokyo-Ya, una botiga especialitzada en productes japonesos que està al carrer Borrell. Allà vaig comprar 3 paquets d’aquest preparat i em vaig fer explicar les instruccions de preparació, ja que a la caixa les instruccions estan en japonès. La preparació és molt senzilla i el resultat és un gelat molt suau que deixa un regust de te molt agradable. Cada capsa de preparat és per a dues racions.



Aquí teniu la recepta:

Ingredients: (per a 2 persones)

  • 1 capsa de preparat de te verd
  • 150ml de llet
  • 1 rovell d’ou

Preparació:

Barrejar la llet, el rovell i el preparat en pols. Batre-ho amb les varilles elèctriques fins que es munti, gairebé com si fos nata. Posar-ho al congelador fins que es congeli. I ja està a punt per menjar!

Bon profit!

14 comentaris:

Marisabel ha dit...

Doncs.... aurem de visitar esta botiga y probarho. Ha de estar delicios Gema.

Ro ha dit...

Quina gràcia! i no conec la botiga, sembla una bona recomanació. Què bo que estigui només en japonès!

Carlos ha dit...

Que presentación, lástima que por estos lados no se consigue

Anònim ha dit...

Hola, sóc Francesc, però ara no me'n recorde de com posar la meua identitat... La veritat és que fa ganes de menjar-se el gelat. Llàstima que per ací és ben difícil de trobar eixos ingredients. Per casualitat no deus saber si a València hi ha cap botiga de l'estil de la Tokyo-ya, veritat? Salutacions, i enhorabona per les fotos.

Gemma ha dit...

Rosalisabel i Ro, si podeu passar per la botiga, aprofiteu per comprar aquest preparat :)

Carlos i Francesc, aquests productes costen de trobar, jo mateixa a Sabadell no en trobo i haig d-anar a Barcelona :(

Beitxu ha dit...

Hola Gemma,

Jo prenc nota! Anir� la setmana que ve a comprar, crec que per Nadal anir� molt b� uns postres com aquests, que ens ajudi a baixar tota aquesta barbaritat de menjar que podem ingerir durant el Nadal.

Merci per la idea,

-Bea-

Unknown ha dit...

ooooooooh, quina pasada! i justament acabo d'anar a una botiga sobre tès!

Aixo si que voldria probar-ho! FANTASTIC, FANTASTIIIC, CRACK! :P

Gemma ha dit...

Beitxu, molt ben encertat! per Nadal van molt bé une spostres fresquetes... Encara que no sigui gaire tradicional :)

Cristina, hem d'anar a aquesta botiga de tes! El dia del curs, potser?

Anònim ha dit...

Vas passar pel carrer Borrell i no em vas dir res???????? Però si treballo allà!!!!

Gemma ha dit...

Ui! És el carre Borrell però a dalt a dalt a dalt de tot... Quasi que ja no ets ni a Barcelona! :)
Petonets!

Beitxu ha dit...

Hola Gemma!

Ahir vaig anar a buscar el gelat a la tenda de comte borrell.
Vaig comprar una capsa només i crec que amb aixó no faig res. Vaig experimentar ahir i no vaig conseguir que pujes, quedaba molt liquid.

Esta al congelador, aquesta nit el tastarem a veure que tal. Ja et contaré com acaba la historia.

Gràcies!

-Bea-

Beitxu ha dit...

Hola Gemma!

Ahir vaig anar a buscar el gelat a la tenda de comte borrell.
Vaig comprar una capsa només i crec que amb aixó no faig res. Vaig experimentar ahir i no vaig conseguir que pujes, quedaba molt liquid.

Esta al congelador, aquesta nit el tastarem a veure que tal. Ja et contaré com acaba la historia.

Gràcies!

-Bea-

Beitxu ha dit...

Ups! Sorry! Li he donat dos cops. Jeje ;)

-Bea-

Gemma ha dit...

Beitxu, amb una capsa en tens per dos racions, però t'ha de muntar, si no et quedarà molt poca quantitat. No queda líquid si no més aviat com una nata semi muntada. No entenc perquè no se't va muntar... A mi no em va costar gens. Ho vas fer amb les varilles elèctriques del túrmix? Estava freda o calenta la llet? (crec que és millor freda, com la nata, munta més bé). De gust serà igual de bo, però la textura segurament no serà tan cremosa...