diumenge, de juny 07, 2009

Classe del juny amb la Mireia Carbó

Últimament estem de sort amb les classes de la Mireia al Caprabo, sempre aconsegueix fer-nos un forat i reservar-nos places per tota la colla. Genial!


Aquesta vegada ens ha reservat 30 places pel dijous 18 de juny a les 19:30h, possiblement per fer-nos unes receptes amb una temàtica comuna força original: la llimona. Estic ben intrigada per saber quines receptes amb llimona ens farà...

Si us sembla, fem com sempre: deixeu un comentari aquí amb el nom, cognom, e-mail i el vostre número de tarja client de Caprabo (si no en teniu, aneu a qualsevol súper Caprabo i la demaneu, es gratis i al moment us donen el número de client). Aniré fent llista fins arribar als 30 i després obriré llista d’espera.

Llista d'apuntats: Núria Andújar, Isabel Barreda, Cristina Sanaüja, Sara Maria, Teresa Batet, Xavi Valls, Maria Vallvé, Anna Pié, Carme Arce, Anna Muñoz, Patrícia Mussons, Rosa Ma Pérez, Xaro Morral, Josep Bayé, Rosa Lleonart, Joan Jové, Mònica Cristina, Maria Solé, Cristina Brugarolas, Josep Colet, Glòria Moreno, Oscar Gómez, Laia Gómez, Ma Cristina Couto, Reme Sales, Anna Genís i Gemma Clofent.

Vinga, vinga, animeu-vos, que segurament serà l’última classe abans de l’estiu!

30 comentaris:

Anna Genís ha dit...

Hola Gemma, veig que s'ha de ser matinera per apuntar-s'hi... jeje m'hi apuntes? Gràcies!

Reme y Núria ha dit...

Gemma m'hi apuntas?.
Gràcies.
Reme Sales

starbase ha dit...

Oscar Gómez, Laia Gómez i Mº Cristina Couto, si-us-plau.

Gràcies.

josep ha dit...

Bon dia Gemma,
Ens apuntem La Glòria i jo.
Una abraçada

El cullerot Festuc ha dit...

Vinga va!!! M'apunto...encara que ja saps com vaig de feina!!! Però és que tinc taaaaantes ganes de venir!!!
Petunets,
Eva.

Cristina ha dit...

Gemma, m'hi pots apuntar? Gràcies

Maria ha dit...

Gemma, jo també m'apunto...
gràcies

Mònica ha dit...

Hola Gemma!
M'hi pots apuntar?. Ara que he començat no puc perdre el ritme , jajaja.
Gràcies
Mònica Cristina
monicacr70@gmail.com
nº targeta client 2800041390911

angels ha dit...

Hola Gemma, ens pots apuntar en Joan i a mi. Gràcies

Rosa ha dit...

Hola Gemma, m'agradaria venir,espero estar bé del tot.
Si pots apunta-m'hi. Gràcies.
Rosa Lleonart.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Gemma; -la cuina de casa- Quina passada, no? doncs apunte'm Gemma¡. Tens el meu número de client, de l'última vegada, encara que ara no el tinc a mà... sinó els trobessis m'ho dius en plan e-mail. Fins aviat¡.

ibelchi ha dit...

Hola!

Aquest mes m'apunto, que és bastant probable que pugui per horaris )

Israel Belchi
ibelchi@gmail.com
2801145977428

xaro ha dit...

Hola Gemma, m'apunto si encara hi han plaçes....

maia ha dit...

Hola Gemma, m'hi puc apuntar? Gràcies
Rosa Mª
r.m.pg@hotmail.com
2800023169917

maia ha dit...

Hola Gemma, m'hi puc apuntar? Gràcies
Rosa Mª
r.m.pg@hotmail.com
2800023169917

Caminar sin gluten ha dit...

Te diriamos eso de "m'apunto", pero estamos un poco lejos; aunque no por falta de ganas.

Que disfruteis, aprendais y no lo conteis.

Besotes,

Ana y Víctor.

MaryLou ha dit...

Quina pena, en dijous no puc venir!

Petonets

enric ha dit...

A mi em fa certa cosa apuntar-me, perquè després, a última hora m'he de desdir, però a veure si hi ha sort aquesta vegada i coincideix amb el curset que hem de fer. De ganes, com pots comprovar, no en falten, i espero aquest cop poder-t'ho confirmar amb més antel·lació. Gràcies.

MartaG ha dit...

Bon dia Gemma,
M'encantaria apuntar-me.... queden places??
Petons

Marta Giralt

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma,
Sóc a temps d'apuntar-me?
Una abraçada,

la vella carmanyola ha dit...

Gemma!!

Que i cabem?? Apuntan's a Maria Vallvé i Anna Pié.

Ja ens diras!

La Taula d'en Bernat ha dit...

Hola, Gemma!
Feia dies que no passava pel teu blog i veig que això no pot ser... Se m'acumula la feina!!!

Les darreres receptes són extraordinàries, com sempre i m'han encantat les piruletes de xocolata que tens bastant més avall.

Aquest dies he visitat menys el teu blog perquè intento fer bondat i evito temptacions, però aquest estiu volia organitzar un taller de cuina amb les meves alumnes i potser m'inspiro en alguna de les teves receptes. Les galetes que tens per aquí també fan molt bona pinta...

Fins aviat!

Xavi ha dit...

Hola Gemma,
Qué encara hi ha lloc?
Xavi Valls
wallssol@gmail.com
2800299476016
Xavi

Cristina ha dit...

Gemma,
pots apuntar a la meva cosina Teresa Batet.
Tarja 2801022495410
ttbatet@gmail.com

Sara Maria ha dit...

M'apunto, i apunta a la Cristina, l'amiga meva... A veure si aquest cop podem

enric ha dit...

Apunta, per favor, una bona amiga meva: Isabel Barreda. Ja t'enviaré les dades.

Núria ha dit...

Gemma, apunta'm si us plau, si queda encara puesto..

Petons
Núria

MartaG ha dit...

Hola Gemma, Bon dia,
Em sap greu però m'haig de donar de baixa de la classe... tinc un inconvenient que no em deixarà arribar a l'hora i abans que perdre'm mes de la meitat de la classe, millor que ho aprofiti algú altra.

Moltes gràcies per tot!
Petons

Marta Giralt

Gemma ha dit...

ok Marta, quin greu :(

Laia ha dit...

Hola Gemma,
De part de la Xaro dir-te que no podrà venir a la classe de la Mireia.
Espero que tot vagi bé.
Petons a tots