divendres, de novembre 06, 2009

Nova classe amb en David Lienas

Després de recomençar les classes al Caprabo, ara és el torn dels tallers de cuina gratuïts a l'Espai Consum del Bonpreu. L’últim taller amb en David Lienas va ser el mes de juny i molts blocaires ja tenim ganes de tornar-hi, je je je...


En David ens ha reservat 20 places pel divendres 27 de novembre a les 18h de la tarda i farà un taller monogràfic inspirat en els embotits: patates emmascarades, magret d’ànec i caramels de bull. Una cuina plenament d’hivern molt adequada al fred que tot just comença. Us animeu?

Fem com sempre, deixeu un comentari amb el nom, cognoms, e-mail i vaig fent llista. Quan arribem als 20 obro llista d’espera, ok?

Llista d'apuntats: Anna Genís, Àngels Mariano, Joan Jové, Sefa Costa, Ara Erenas, Txell Pi, Kike Palau, Maria Rodríguez, Sara Maria, Miquel Ara, Asunción Caballeria, Sílvia Soto, Montse Lama, Glòria Moreno, Josep Colet, Gemma Ruiz, Maria Solé, Oscar Gomez, Laia Gomez, Cristina Couto, Ma Teresa Suñer i Gemma Clofent.

Llista d'espera: Teresa Graell, Enric Bayé, Marta Giralt, Carme Arce i Graciela Ayala.

Vinga, vinga, que 20 places s’omplen de seguida!

35 comentaris:

Anònim ha dit...

Apunta'm si us plau!
M. Teresa

Marisabel ha dit...

Apuntam Gemma.
Amb el David no he fet cap curs, espero poder anar.
Moltes gracies.

starbase ha dit...

Oscar Gomez (starbase), Laia Gomez, Cristina Couto.

starbase ha dit...

PD: Gràcies :P

xaro ha dit...

Veig que soc de les primeres, que raro!! Apunta'm si us plau, i gràcies per organitzar-ho tot!!!!!!

Maria ha dit...

Carai, quina sort. Anava a marxar, t'obro i fet !!
Aquest cop dues places, per mi i per la Gemma de Bcnmonamour.
Gràcies maca

Glòria ha dit...

Gemma,

Si us plau, pots apuntar tres places per al Cafè de Nit?. Serien per al Josep i per a mi i la tercera per a a Montse Lama.

Gràcies

Cuinetes ha dit...

Hola Gemma! Renoi quina activitat!!!
Apunta'm si us plau!!!

Moltes gràcies!!!

Fem un mos ha dit...

Gemma, ens agradaria, si encara podem apuntar-nos a la classe d’en David Lienas
Asunción Caballeria
Miquel Ara
Nº targeta 921519 002138 0127
Moltes gracies

Marina ha dit...

Gemma, hola guapa,
Quina marxa portes! M'encaaaanta!
El menú d'en David és molt temptador però donem oportunitat a altred amics/es que no va arribar a temps a la propera classe de la Mireia. Així, repartidets, tothom content, oi? ;) Jo disfrutaré amb la crònica! :D
Bon cap de setmana, reina!
Besets,
Marina

Isabel ha dit...

Eiii!! molt interessant aquest curs!! ja m'explicaràs que tal. Jo en faig un de 4 sessions, començo el dijous 12 !!
UNA ABRAÇADA!!

Sara Maria ha dit...

La Cristina i jo!!!!

MaryLou ha dit...

Ara si que arrivo a temps no?
María Rodríguez

Petonets

La cuina vermella ha dit...

Hola, hola, hola!!! Ens agradaria molt venir, als dos, si hi ha plaça, és clar!!

Gràcies per tot, Gemma.

ARA ha dit...

Arrivo a temps??????????? plis digues que si.

Gràcies

Sefa ha dit...

Hola!
Si encara arribo a temps, em pots apuntar, sisplau??

Moltes gràcies

Unknown ha dit...

I jo? :P

Cuinagenerosa ha dit...

ja tens raó que vint places s'omplen de seguida, em sembla que ja no hi sóc a temps, a veure si pel pèls encara entro...

Unknown ha dit...

Quines receptes tan chules! esperaré als apunts que preneu, que disfruteu al màxim. Petons d'una persona que si pogués agafaría el primer avió per anar al curset,jaja, resignació,jaja

Mesilda ha dit...

Bon dia Gemma.
Que disfuteu¡jo també aniría si poguera.
Besets.

angels ha dit...

Hola Gemma, si encara queden plaçes ens apuntem en Joan i jo. Petons

Anna de Llepadits ha dit...

Hola!

em sembla que estic a la llista d'espera... doncs si hi ha baixes ja m'ho diràs!

Sona be aquest taller!

Gràcies,

Anna

Graciela ha dit...

Hola Gemma
ja veig que tindre que esta a la llista de espera per curs de David
Dons esperare a veure si tinc sort
Graciela Ayala

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma,
penso que ja arribo tard, però apunta'm per si algú es dona de baixa a darrera hora.
gràcies!!
Torno a repetir-me però és veritat, no es pot deixar cap dia d'entar al blogger, doncs ja ho veus, a la que et descuides, pammmmmmmm, un taller.
gràcies guapa, una abraçada.

Anònim ha dit...

Hola Gemma!!!
Aquestes classes han de ser la pera!!! Com m´agradaria saber el secret de les patates enmascarades, perque a cada lloc les fan diferents...
Em mantindré informada gràcies al teu bloc!!!
Petonets!!!

El cullerot Festuc ha dit...

Nenaaaaa...quin moviment!!! Sort que no m'anava bé...pq arribo tard! ;)
Petunets i ja fareu crònica, eh???
Petunets,
Eva.

ANNAFS ha dit...

Ostres quina sort! Jo com sempre, espero la teva crònica.
ptns.

MartaG ha dit...

Hola guapa!!
M'apuntes a la llista d'espera?? per si de cas al final hi ha lloc... :-)

Moltes gràcies!
Petons

Marta Giralt

PD.- Al final l'altra dia no vam poder xerrar molt... a veure si la propera vegada :-)

Assur ha dit...

Càsum l'olla!!! A aquesta que podria venir perquè ja tindré vacances i, per triganer, apa: a la llista d'espera! I això que hi ve gent que fa un munt de temps que no veig i gent a qui m'agradaria conèixer!!!

Assur ha dit...

Ei, que me'n descuidava!!!: Però apunta'm, eh? ;)

dolçosdesdecasa ha dit...

Gemma, si encara hi sóc a temps, m'agradaria venir.
gràcies1
Teresa (de comacasa-res)

xaro ha dit...

Hola Gemma, m'hauràs d'esborrar de la llista, doncs m'han enguixat la ma i el dia 27 tinc metge.
Ja et dirè quelcom pel dia 3, perquè de moment no puc conduir.

Gemma ha dit...

Xaro!!! Què t'ha passat???
Jo vaig amb cotxe des de Sabadell, et porto i et torno des de casa la Laia. T'hi repenses?

Anònim ha dit...

Bon dia Gemma,
Sentint-ho molt em perdaré la classe de divendres 27 d'en David Lienes. Em sap greu perquè per una o altra cosa no he aconseguit venir mai a les classes d'en D.Lienes. En fi, desitjo que amb temps alguna altra persona pugui aprofitar la meva plaça.

A veure si a la propera m'ho puc muntar millor.
Moltes gràcies.

Cristina Sanaüja
sanauja@vidrieriamassana.cat

Núria ha dit...

Segur que ho estareu passant d'allò més bé!!

Núria