dilluns, de febrer 25, 2008

Aquest dijous, classe amb la MIREIA CARBÓ!

Per fi ha arribat el dia! Suposo que tots us en recordeu, oi? Jo el tinc marcat en vermell a l'agenda ;)

Per si de cas hi ha algun despistat, us recordo que aquest dijous a les 19:30h tenim una cita amb la Mireia Carbó!

Els convocats som: Cristina, Enric, Elisabet, Sara, Ester, Mar, Iris, Anna, Glòria, Eva de Terrassa, Eva de Barcelona i Gemma.

I les dades exactes:

Club Social Caprabo
C/ Provença, 385-387 entresol 1a
08025 Barcelona
Tel. 902406060


Ver mapa más grande

Jo ja sé les receptes que farà, i la veritat és que fan molt bona pinta... Voleu que les digui o voleu que sigui sorpresa?

Per cert, penso portar els tres llibres de la Mireia perquè me'ls firmi... espero que tots vosaltres feu el mateix, sense vergonya! Que es noti que som del seu club de fans :)

Ah! I tema logística... jo portaré cotxe, però segurament ja seré a Barcelona una estona abans. Si algú del Vallès (Eva de Terrassa, Elisabet de Sabadell...) vol tornar amb mi després de la classe, pot comptar amb el meu cotxe, només cal que em deixi un comentari.

I per l'hora de quedar... Potser podríem quedar a la porta, fora el carrer uns 5 o 10 minuts abans, no? Així ens coneixem una mica i xerrem una estona... Què us sembla?

Vinga, que si fa falta organitzar alguna cosa més, m'ho dieu, eh? I que no falti ningú!!!!

Em fa moltíssima il·lusió!

33 comentaris:

Ro ha dit...

I jo que no puc anar, espero les vostres cròniques, les gastronòmiques i les socials. Que us ho passeu bé!

Kara ha dit...

Aiaiaiai quins nervis i quina il·lusió!!! Al final ens ajuntem una bona colla, eh? a mi em sembla molt bé quedar uns 10 minuts abans :) i portaré els 3 llibres!! i no m'he fet una samarreta que digui Jo també sóc fan de la Mireia i del seu xurri perquè no tinc valor jaja

Per cert Gemma, moltes moltes gràcies per l'oferiment del teu cotxe!! però visc "exilada" a Barcelona, així que per mi no caldrà! però merci, ha estat un detallàs!

Elisabet

Sara ha dit...

Que bé, que bé!!!

A més a propet de casa... jo intentaré ser a la porta 10 minuts abans, si no sofreixo un "segrest" a l'oficina (esperem que no!).

I no diguis les receptes, que sigui sorpresa, més emocionant, oi?

Una abraçada i gràcies per fer-nos d'organitzadora, que no tens preu!

Petons i fins dijous!

EL CULLEROT FESTUC ha dit...

Ueeeeeee!!!!...Jo tb tinc mooooooltes ganes...i tb per veure les cares que feu els blocaires!!!...jajaja!!!!...Gemma, moltes gràcies igualment pel tema cotxe...xo jo tb estaré ja a Bcn...així que per mi ok quedar 10 minuts abans a la porta...o si algú pot quedar abans x fer un cafetó...tb m'apunto!!!
3 llibres??!!...Això vol dir que te l'has acabat comprant, no?...jo només em vaig comprar l'últim...xq no fos dit...ja que no sabia qui era aq dona (és un sacrilegi, oi??)...jeje!!
Bé...doncs ens veiem dijous!!!!
Petunets,
Eva (terrassa)

Mar Calpena ha dit...

Me n'acabo de donar que jo també ho tinc al costat de casa. Vaig anar a una classe de la Carbó fa molts anys i no sé perquè se'm va quedar la idea que estava per Francesc Macià. Que bé! Jo vull tancar amb ella això de fer-li una entrevista. Si veig que s'enrolla, també li proposaré un xat des del bloc.

enric ha dit...

Com que treballo de tardes, hauré d'anar a treballar un parell d'hores abans per poder sortir de la feina cap a les 7. Allà estaré, i suposo que ja que veig que sóc l'únic home del grup, que em faré reconèixer de seguida. :))

Pebbles ha dit...

A mi em sembla perfecte quedar uns 10 minuts abans.
Divendres em vaig comprar el meu primer llibre de la Mireia i també el duré i així me'l firmarà.

Eva (de Barcelona)

Gemma ha dit...

Ole, ole, que això s'anima!!!

Ro, no pateixis, que et farem una crònica sencera, gastronòmica i social. Penso portar la càmera de fotos, espero que a ningú li sàpiga greu sortir després al blog ;)

Elisabet, quin tip de riure que m'he fet llegint la frase a la samarreta: me'n recordo perfectament del "xurri" de la Mireia! Quedem 10 minuts abans, vale?

Sara, ens veiem allà 10 minuts abans, encara que hagis de deixar la feina a mitges! No diré les receptes, que sigui sorpresa...

Eva de Sabadell, sí, al final també m'he comprat el 2n que em faltava... No volia perdre l'ocasió que me'l firmi :) A més, està molt bé, val la pena!

Mar, quina sort tenir-ho al costat de casa... Estic segura que no tindrà cap problema a concedir-te una entrevista, al contrari! De fet, la Gemma de bcnmonamour diu que hi va anar dijous passat i hi havia un equip de tv3 filmant! És per un programa del k3, quan sàpiga quan el fan ja ens ho dirà ;)

Enric, valdrà la pena els canvis d'horari a la feina, segur! Jo per sort el dijous tinc la tarda lliure... I sent l'únic home, estaràs molt ben acompanyat ;)

Eva de Barcelona, què és això de pebbles? No em sona aquest nom... Ens veime allà 10 minuts abans, amb el llibre!

Ester ha dit...

Allà seré, jo també estic espectant per conèixer-vos
Ester

Gemma ha dit...

Molt bé! Nomes falten per confirmar la Cristina, l'Iris, l'Anna i la Glòria. Si no diuen res ja els enviaré un mail o deixaré un comentari al seu blog, no fos cas que es despistessin :)

Anònim ha dit...

gemma,
si alguna d'aquestes apuntades fallés i m'ho poguessis dir... m'hi ajuntaria,si no us fa res, que no he trobat plaça.
Miraré el blog aquests dies per si de cas.

La cuina vermella ha dit...

Hola més que guapes i guapo!
Quina enveja (de bon rotllo) i quins nervis ja ens explicareu com ha anat, volem cronica i FOTOS!!!
que us ho passeu molt i molt be!
Kike i Txell

Anònim ha dit...

Gemma,
Primer de tot, enhorabona per el blog, és genial. Fa temps que et segueixo i la veritat és que ets una autèntica artista. A veure si m'animo aviat amb alguna recepta teva.
Ostres, no sabeu pas l'enveja que em feu amb la participació a les classes de la Mireia Carbó, en soc gran seguidora seva, també tinc els 3 llibres; però el tema desplaçament(soc de prop de vic) i horaris, ho tinc una mica dificil. Espero que us animeu a fer-ne una crònica i ens expliqueu les receptes que us farà que de ben segur seràn senzillissimes de fer.

Gemma C.M.

CESC ha dit...

Quina (sana) enveja. No conec la Mireia Carbó, però segur que deu ser una passada només de veure com esteu tots/es d'emocionats... A mi també m'agradaria aprendre de cuina amb persones com aquesta. Per cert, com es diuen els llibres de la Mireia? A quina editorial els ha publicats? Si en tinguera les dades, potser a l'Abacus o la Fnac de València me'ls podrien demanar. Gràcies de bestreta per les informacions i que gaudiu bona cosa cuinant. Ja ens direu què n'heu fet. Salutacions.

Gemma ha dit...

Maria (ets la Maria que m'ha escrit al gmail, oi?), falten per confirmar 3 persones. Quan sàpiga algo, ja t'ho diré :)
I si no, pel mes que ve!

Kike i Txell, farem crònica segur segur! Estic mooooolt nerviosa!

Gemma, ets de Vic? La meitat de la meva família és d'allà! (per part de mare). Coneixes Can Suñer, al Passeig? És de les meves tietes :)
És la pega de no viure a Barcelona :( Jo visc a Sabadell i ja em costa trobar temps per anar-hi... Però, tranquil·la, que explicarem les receptes i farem la crònica de la trobada ;)
I benvinguda al blog!

Francesc, l'èxit rotund de la Mireia és que fa receptes senzilles i molt realistes: tots les podem fer a casa, amb els estris i ingredients que tenim. A més, el resultat és espectacular comparat amb la dificultat de la recepta. La seva frase preferida és: "mai mai mai diguis als convidats com és de fàcil de fer!" :)
Els seus llibres estan editats per Viena Edicions i es diuen "La cuina que no amoïna", "La cuina et dóna joc" i "La cuina salvavides". Estic segura que a l'FNAC els trobaràs!

CESC ha dit...

Gràcies per les teues informacions. Divendres les cercaré a la FNAC.

Sara ha dit...

Hola familia!

M'he despertat avui amb un "trancassu" del quinze... espero que tot quedi en això, un "trancassu" i res més.

Si demà estic molt fomuda, avisaré de seguida en aquest post, perquè algú ocupi la meva plaça... espero (ho sento pels que esteu a l'espera de plaça) que no sigui així, perquè em fa moltíssima il.lusió veure-us!

Unknown ha dit...

Ai Gemma, m'encanta la teva eficiència, la teva hiperactivitat, el teu ordre.... Ets fantàstica!

Quan haig d'apendre de tu ;-)

jo vinc si o si! no m'ho perdo per res del món!

Gemma ha dit...

Molt b� molt b� Nom�s falten per confirmar la Gl�ria i la Iris...

Francesc, espero que tinguis sort amb els llibres :)

Sara, res de faltar! Et dopes amb un Frenadol i cap al curs de la Mireia!!! ;)

Cristina, que no n'hi ha per tant... Nom�s he fet mem�ria per si hi havia algun despistat :)

Anònim ha dit...

Així que tens família per aquí a la Plana... Can Suñer de Vic? Em sona la cistelleria Suñer que és al carrer de darrera al Passeig, no ser si et refereixes a aquesta botiga.

Gemma C.M.

Gemma ha dit...

Gemma, la botiga es diu Ferreteria Suñer i està a la Rambla del Passeig de Vic. Es dediquen al parament de la llar (bateries decuina, vaixelles, coberteries...) i també fan llistes de noces.
Per això jo estic tan ben assortida de motlles i estris de cuina ;)

Anònim ha dit...

Ostres ara si, ara ja ser quina botiga em vols dir, en desconeixia el nom. Per Nadal vaig fer un regal d'aqui(estris de cuina).
Gemma

Anna ha dit...

Hola a tothom! Ja només queda un dia! Estic impacient...fins demà!!

EL CULLEROT FESTUC ha dit...

Holaaaaa!!!!....Sisisi...això ja està aquí...ja tinc el llibre i la camara de fer fotos preparades x demà!!!...Ens veiem a la porta!!!
Petuneeets,
Eva (terrassa).
Pd. quina sort tenir familia q tinguin una botiga de coses de casa...

Anònim ha dit...

Uoooo, que ja queden menys de 24 hores per al curs!!!!

Anònim ha dit...

HOLA, SÓC LA GLÒRIA. Jo també confirmo que aniré a la classe de la Mireia Carbó. Estic impacient per trobar-nos !!.

Fins al vespre.

Glòria

Mar Calpena ha dit...

Hehehe, això de sortir a les fotos... És que generalment quedo fatal, fatal! Sort que avui en dia amb les càmeres digitals ja no cal patir tant per descartar-les.

Sara ha dit...

Jo també sóc 100% no fotogénica, així Gemma, que si et plau, posa NOMÉS les fotos en les que totes (i tot) estem espectaculars!

Kara ha dit...

Noies, avui en dia no hi ha res que no arregli el Photoshop! :D
(o aquesta és la meva esperança jeje!)

Gemma ha dit...

Genial, tothom ha confirmat l'assistència! En total, serem 12. Suposo que ens reconeixerem, oi?

Tema fotos... per què us penseu que sempre faig jo les fotos? Així no surto jo, que de fotogènica res de res :( Però prometo tirar prous fotos fins aconseguir que tothom surti bé... i si no sempre ens queda el photoshop ;)

Ens veiem d'aquí una estoneta :)

Gemma ha dit...

Maria,
la Sara acaba de dir que està malalta i no podrà venir... :(
Si llegeixes a temps aquest comentari, ens sobrarà una plaça i com que vas dir que estaves interessada a venir... Espero que ho llegeixis a temps! És que no tinc cap manera de localitzar-te :(

Anònim ha dit...

Bon dia Gemma,

Estic impacient per saber com us va anar ahir...M'hagués encantat venir però no m'anava bé.Espero poder venir a propera sortida del Bon Preu (ja he vist que m'has apuntat). Segurament la meva amiga Ana (que et va escriure fa poc, va fer un pastís teu txec i es veu que li va quedar molt bé)també li agradaria venir però dependrà de les dates i horaris. Jo demà vaig a un curs monogràfic de llegums que fa l'Ada Parellada a un centre cívic. Ja he fet dos amb ella i he disfrutat molt!!
Fins la propera!
Mercè (mayguavives@hotmail.com)

Gemma ha dit...

Hola Merce!
Ara soc a la feina, pero a la tarda penjo la cronica!!!! Va anar molt be, crec que tots vam disfrutar molt i va ser fantastic trobar-nos...
Pel Bon Preu ja tinc data i reserva per unes 15 persones, ja posare els detalls en un proper post. I cap problema per intentar afegir a l'Ana del pastis eslove, que ja recordo qui es :)
Ens has d'explicar ls detalls del curs amb l'Ada!!!