dimecres, de novembre 04, 2009

Cuina catalana amb la Mireia Carbó. Classe del desembre especial Nadal.

Dijous passat vam anar tota la colla de blocaires a la classe de la Mireia Carbó al Club Social Caprabo:


En aquesta ocasió es tractava d’un especial plats catalans, on la Mireia ens va ensenyar tres receptes típiques de casa nostra: el trinxat de la Cerdanya, els canelons i la crema catalana. Poca cosa puc afegir a les detallades cròniques que ja n’han fet altres blocaire com el Cafè de Nit, deCuina o Delícies del Rebost. Simplement tornar a explicar la tarda tan interessant i divertida que ens va fer passar la Mireia, que ens va ensenyar molt més que les tres receptes bàsiques del taller, tot complementat amb bromes i anècdotes com només ella sap fer. Segur, seguríssim, que ens tornarà a tenir de clients!

Evidentment, l’estrella de la classe van ser els canelons. Tots estàvem intrigats pels trucos que ens ensenyaria la Mireia per fer uns canelons de forma pràctica i amb un resultat immillorable. I no ens va decebre gens: coure la carn al forn i farcir els canelons amb màniga pastissera van ser dos consells que van causar furor entre el públic. Tan és així, que l’endemà mateix ja vaig tenir l’ocasió de tastar els seus consells amb uns canelons que van venir a parar a casa meva, je je je... ;)


Per sort, no haurem d’esperar gaires dies per tornar a gaudir d’una tarda amb la Mireia. Com ja ens va prometre dijous, ens ha reservat places per una de les properes classes que farà: tenim 35 places reservades pel dijous 3 de desembre a les 19:30h, amb un especial receptes de Nadal que promet ser espectacular: crema de gambes amb tres textures, canelons d'ànec amb salsa de poma oriental i tiramisú de torró. Impressionant!


Què, doncs, us animeu a venir? Fem com sempre, deixeu un comentari aquí amb el nom, cognom, e-mail i el número de tarja client Caprabo (si ja ho tinc, no cal). Aniré fent llista fins arribar als 35 i després obriré llista d’espera.

Llista d'apuntats: Manel Bonafaccia, Marta Barrientos, Rosa M Pérez, Maria Solé, Laia Morral, Txell Pi, Kike Palau, Josep Colet, Glòria Moreno, Graciela Ayala, Helena ???, Sílvia Soto, Laura Baltrons, Marina Cáliz, Eva Montearriba, Asuncion Caballeria, Miquel Ara, Alexandra Mosquera, Maragda Royo, Cristina Sanaüja, Sara Maria, Enric Bayé, Josep Bayé, Sefa Costa, Marta Bono, Oscar Gomez, Cristina Couto, Laia Gomez, Xavi Valls, Roser Soley, Anna Muñoz, Ma Teresa Suñer, Patrícia Mussons, Glòria Ortiz, Joan Hernández i Gemma Clofent.

Llista d'espera: Beth Solsona, Anna Olivé, Marta Caminal, Àngels Mariano, Joan Jové, María Rodríguez, Rosa Lleonart, Cristina Brugarolas, Marcel ???, Ruben Hernández, M. José Maicas, Pilar Alén i Núria González.

Vinga, animeu-vos, que l’especial Nadal és la classe estrella de la Mireia!

56 comentaris:

Joan ha dit...

Hola Gemma,

M'apuntes per la classe del dia 3, gràcies.

Joan Hernandez
num. targeta: 2801295874318
jhernandez@lloret.cat

Gràcies.

Glòria Ortiz ha dit...

Hola Gemma,

Jo també m'apunto a la classe de desembre

Glòria Ortiz
núm. targeta: 2800955757718
gloriaortizsubiron@gmail.com

Moltes gràcies.

Anònim ha dit...

Hola Gemma, soc Gemma Serrano i espero que aquesta vegada no tingui cap problema d'ultima hora per venir. Si et falta alguna dada meva,fes-mo saber, d'acord?
Una abraçada

Xavi ha dit...

Hola Gemma,
Hem pots apuntar a mi i a Roser.
Gràcies

Marisabel ha dit...

Em torno a apuntar Gemma, espero tenir mes sort. A veure si no tinc entrebancs.
Gracies per la teva feina.

starbase ha dit...

Oscar Gomez, Laia Gomez i Maria Cristina Couto s'apunten!!

Sefa ha dit...

Hola Gemma!

Ens pots apuntar, sisplau? Sefa Costa i Marta Bono.
Moltes gràcies!!

Unknown ha dit...

Com sempre una gran enveja de no poguer anar i passar una bona estona i apendre, sniff, i fer alguna cap el 18 de desembre,jaja, es demanar molt veritat?,jaja, que disfruteu molt llavors. Petons

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Gemma; Com sempre la Mireia "super", desitgem que així segueixi -per suposat- i m'apuntes, doncs anar a les classes amb la Mireia sempre és útil e interessant.
Doncs fins les classes del dia 3 de desembre. Una abraçada Gemma i felicitats per la feina que fas. Josepb.

Assur ha dit...

Òndia! Sort que he entrat un moment des de la feina per veure una cosa, perquè, si no, em quedo sense classe, i aquest dia sí que podré venir ja que tinc les vacances que no vaig poder fer el mes d'agost. O sigui que m'apuntes, per favor.

Sara Maria ha dit...

Apuntens a mi i a la Cristina... I al Bonpreu? Com esta aquest any?

Cuinetes-Carme ha dit...

Eiiiiii, Gemma,
Aquí no et pots despistar ni un sol dia de mirar el blogger, doncs una mica més i ja em quedo sense poder venir, i la veritat, és una bona estona, tant d'apendre, de riure i de gaudir una estona amb totes i tots vosaltres,
Eiiiii, que hem descuido, tan dir coses, m'atabalo. Que vull venir, així doncs, m'apuntes.
Una abraçada,
gràcies per poder compartir l'estona amb totes/tots!
PD: I com no, amb la Mireia, que és una CANYA!!

maragda ha dit...

Hola guapa! si hi ha places també compta amb mi, que això promet! i parauleta d'Snoopy que m'esperaré fins la foto de família, i si cal m'enfundo el gorro de pare Noel per passar la vergonya: és aquesta! és aquesta! la que se'n va anar a la francesa ;)

Petons!
Maragda

maragda ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

Hola Gemma, me llamo Alexandra Mosquera y sigo tu blog desde hace tiempo. Estudio Cocina en Barcelona, y me gustaría mucho asistir a clase de la Mireia el 3 de diciembre. No sé si puede ser, pero te dejo mis datos (ya me dirás):

nº tarjeta: 2801306145918
e-mail: ale_teconleche@hotmail.com

Muchas gracias!

Fem un mos ha dit...

Si pot ser ens volem apuntar a la classe de la Mireia a Caprabo, dos places, jo i el Miquel que també vol venir, diguem on em de enviar el nº de Caprabo.
Moltes gracies

El cullerot Festuc ha dit...

Gemma!!! Apunta'm correeeeeeee!!! jejeje!!! Que tinc moltíssimes ganes de veureus a tots...
Tens el meu nº??? sinó el busco i te'l passo...escric ràpid no sigui cas que em quedi sense plaça...jijiji!!
Petunets i merci per organitzar-ho tot!
Eva.

Laura ha dit...

Hola Gemma,

Ens apuntem jo (Laura) i la Marina del blog Haciendo buenas migas!

Que vindrem de lluny per passar una bona estona amb tots vosaltres!

Petonets!!

Cuinetes ha dit...

M'aaaapuntooooo!!! Que ja va sent hora!!!
Gràcies Gemma!!!

Nuni Cuinetes (Sílvia Soto)
http://cuinetes.bloks.cat

Glòria ha dit...

Gemma,

Si us plau, apunta'ns al Josep i a mi per a la classe del 3 de desembre!. Gràcies!

Graciela ha dit...

Gemma,

Si us plau, apunta'ns si serem 2 ja que vindra la meva filla

Graciela I Helena
n tar:800298 861219

Moltes Gracies
Gemma

La cuina vermella ha dit...

Estimada, apuntan's als dos!!!! ens fa molts i molta il·lusió poder venir! Molts petons!! i moltes gràcies!!

xaro ha dit...

Jo també vull venir!!!!!!!
Ptnts

Maria ha dit...

Que be, l'especial de Nadal !!!!
M'apunto...
Macos els ossos de tots Sants, artista...

maia ha dit...

Hola Gemma, m'hi apuntes porfa?
Rosa Mª Perez/maia

Marta ha dit...

M'apunto Gemma! moltes grácies maca!

Assur ha dit...

Sort que he entrat aquesta tarda, eh?, perquè em sembla que fins i tot hi ha cua a la reserva, oi?...

Mercè ha dit...

Gemma, com diu l'Elvira llàstima que no sigui més tard! ;)
I parlant de trobades, què tal una trobada de blocaires com l'any passat?? :)
Petons!

Gemma ha dit...

Fem un mos, no tinc cap dada teva: Noms, cognoms, e-mail i numeros dfe tarja. Me les has deixar en un comentari o m'envies un mail.

Eva, ja tinc la teva tarja ;)

Laura, m'has de donar la teva tarja, no la tinc... i de la Marina no tinc cap pdada: cognom, e-mail i número de tarja. Me les passeu aquí?

Nuni, no tinc la teva tarja client...

Graciela, m'has de donar les dades de la teva filla, si no no la puc apuntar!

Marina ha dit...

Gemma, bon dia guapa!
Quina gràcia, venim a la classe! Uau! Moltes gràcies! Aquesta nit he somiat amb la trobada :D Quina il·lu em fa!!

Sóc la Marina Cáliz
A/E: marinetacliz@gmail.com
Núm.tarja:2800284804510

Qualsevol coseta resto a la teva disposició ;)
Petonets i que tinguis un bon dia!

Laia ha dit...

Gràcies Gemma!

Laia ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Cuinagenerosa ha dit...

renoi, que depressa que s'ha omplert. que encara hi sóc a temps?

nuria ha dit...

Hola Gemma,

Pots reservar-me dos places una per mi i un altre per la meva mare Pilar.

El número de la meva targeta 2801145760914

ngonzalez@cofb.net



Gràcies Núria

El de la meva mare ja te’l enviaré.....



He intentat enviar la reserva per la teva pàgina però no se fer-ho. No es grava

Anònim ha dit...

Ep aixó és fantàstic!!!M'apuntes ?
M.Teresa

m ha dit...

em sembla que arribo tard... com sempre... es podrien fer mes grups???
mercè b.
cincdits@gmail.com

Gemma ha dit...

Mercè, si em dones totes les teves dades et poso a la llista d'espera!

Fem un mos ha dit...

Perdona com que es la primera vegada no sabíem el procediment

Asuncion Caballeria
Miquel Ara
Nº Tarjeta 2801306407719
acab50@hotmail.com
Petons.

M.Jose_palau ha dit...

Caray, ya llego tarde, pero en fin, ¿podrás ponerme en lista de espera? Mil gracias.

M. José Maicas
2800225567016

El cullerot Festuc ha dit...

Al final la Mireia haurà de montar una classe només pels blocaires!!! 3 places i llista d'espera i tot!!! Això és un exitasso!!! :)
Petunets,
Eva.

Cuinetes ha dit...

Hola de nou Gemma!
El meu número de targeta del caprabo és: 2 800297 719818

Moltes gràcies!!! ;-)

RUBEN ha dit...

Ostres! se m'ha passat...apunta'm per si de cas...
Gràcies Gemma!

Cristina ha dit...

Gemma,

em pots apuntar? M'agradaria venir amb el meu fill Marcel.

Anònim ha dit...

Si encara hi ha alguna plaça, apuntam-m'hi.
Moltes gràcies.
Rosa Llronart.

Rosa. ha dit...

No em perdo cap de les teves "estupendes" receptes...m'encanten, i volia demanar-te si algún dia pots penjar receptes senzilles de fer diferents petits dolços que només serveixin per decorar postres o gelats m'agradaria molt ja que moltes vegades un tall de pastis sol en un plat queda soso i amb una petita decoració queda rodó.Grácies.

MaryLou ha dit...

Uf!!! crec que ja arrivo tard, no?
Si encara em pots apuntar...
María Rodríguez
tarjeta 2801299755118

Petonets

angels ha dit...

Hola Gemma, ens apuntem en Joan i jo a la llista d'espera. Gràcies.

Unknown ha dit...

Hola Gemma,

m'agrada molt el teu blog, sobretot la glaça de xocolata, ho hauré de provar un dia.

Em pots apuntar a la llista d'espera de les classes?

Nom: Marta Caminal
targeta: 2800013978215
mail: martacaminal@gmail.com

Moltes gràcies!

Unknown ha dit...

Hola Gemma,

m'agrada molt el teu blog, sobretot la glaça de xocolata, ho hauré de provar un dia.

Em pots apuntar a la llista d'espera de les classes?

Nom: Marta Caminal
targeta: 2800013978215
mail: martacaminal@gmail.com

Moltes gràcies!

Anna ha dit...

ui, he estat molt desconnectada i veig que vaig tard...apunta'm a la llista d'espera...a veure si fan algun canvi o classe adicional i puc assistir.

gràcies Gemma!!!

M.Pilar ha dit...

Bona tarda Gemma,

Em sembla que arribo tard, però si pots apuntar-me a la llista d'espera... Em faria molta ilu venir.

Salutacions i gràcies d'antuvi,

Gemma ha dit...

M. Pilar, m'hauries de donar les teves dades (nom, cognoms, e-mail i tarja Caprabo), si no no et puc apuntar!

La Llibreta Viatgera ha dit...

Hola Gemma, quina ilu, aquest dia m' ho puc combinar amb la nena, aixi que si pots apuntar ni que sigui a la llista d' espera...potser tenim sort i fan una classe nomes pels blocaires ;)

NOM; BETH SOLSONA MAS
EMAIL; bethsolsona@gmail.com
Nº TARGETA: 2800271978316

Moltíssimes gràcies i a veure si hi ha sort!!

Un petó! Beth

Anònim ha dit...

hola genmma, soc gemma serrano i em comença a preocupar el meu problema amb les classes de la Mireia. Tinc un examen el mateix dia a les 6'30 de la tarda. Prefereixo avisarte per si algú pot aprofitar la plaça. Ho sento.
una abraçada

Gemma

Assur ha dit...

"Me s'ha quedat", imagino, cara d'idiota quan he entrat al teu blog per veure a quina hora era, aquesta tarda, la classe amb la Mireia, i he vist, amb ràbia i indignat amb mi mateix, que va ser ahir!!!

Amb la il·lusió, com tots sabeu, que em feia poder tornar a assistir a aquesta classe i retrobar-me amb molta de la gent que no ens vèiem feia anys i panys!!!

Et demano, Gemma, mil-i-una disculpes, i el mateix faig a la primera persona que estava a la llista d'espera, ja que per culpa de la meva estultícia, ens vam quedar tots dos sense assistir a aquesta classe.

De debò que em sap moltíssim greu! Estava convençut que era avui!

Anònim ha dit...

Gemma.
Ets una treballadora ja tas posat mas a la obre,i ja gaudim de les fotos del tiramisú

També et voldria donar la gràcies per que gracies(perdona la redundància però es el que penso) a tu podem gaudir de la oportunitat de anar a les classes de la Mireia
Graciela Ayala i Helena Puñet