dijous, de novembre 26, 2009

Banda de full amb cabell d’àngel


Per fi, l’última llepolia que vaig portar a la feina, una clàssica i senzilla pasta de full que sempre té èxit:



La pasta de full és un gran invent, ja que permet elaborar una gran diversitat de dolços de forma senzilla i amb un resultat excel·lent. A qui no li agrada una pasta cruixent amb un toc dolç de cabell d’àngel i un gustet a pinyons torrats deliciós?

Aquí teniu la recepta:

Ingredients:

· 1 làmina de pasta de full rectangular
· 1 pot de cabell d’àngel
· 1 ou
· 1 grapat de pinyons
· Sucre en pols per decorar

Preparació:

Tallar la pasta de full en dos rectangles allargats. Punxar-los tot el llarg deixant una vora d’un dit als marges sense punxar. Coure els rectangles 10 minuts a 180º. Treure’ls del forn i pintar les vores amb ou batut. Repartir el cabell d’àngel al mig dels dos rectangles, espolsar per sobre els pinyons i coure-ho 20 minuts més a 180º fins que sigui daurat. Deixar refredar, espolsar amb sucre en pols i servir.

Bon profit!

40 comentaris:

Carmen ha dit...

Quina cosa tan senzilla però a la vegada tan bona, em fa recordar temps passats. Com sempre deliciós.
Petons

Anònim ha dit...

Hummmmmmmm,
que bo!!!!!!!!!!!!!!!
es igual que la recepta de coca amb cabell d'àngel.
Me la menjaria ara mateix..

la vella carmanyola ha dit...

Per a mi aquest es un esmorzr simple però bonissim! ara no m'aniria gens malament una mossegadeta ;))

Rècords

Eva Flores ha dit...

tens tota la raó, la pasta de full amb cabell d'àngel sempre té éxit.
no fa gaire vaig preparar unes espirals amb cabell i van volar. ni temps de foto vaig tenir!
pt!

El cullerot Festuc ha dit...

A mi m'encanta!!! Els clàssics no fallen mai!!!! Enhorabona per la currada que et vas fer...l'any vinent no sé si ho podras millorar, eh? El llistó està super alt! :)
Petunets,
Eva.

La Llibreta Viatgera ha dit...

Gemma, quina currada, ara has triomfat més que la Coca-Cola, segur!!

Un petó! beth

Unknown ha dit...

Ho he decidit i vui ser companya teva de feina i canviar el meu cumple, o millor fer anys tots els mesos per gaudir de tanta maravella,jaja. La pasta de full m'agrada fins i tot crua i el cabell d'àngel per a mí lo millor del mon, cada any en faig i el tinc guardadet per fer-lo durar tot l'any. Senzill ì exquisit. Petons

PILAR ha dit...

Pero quina pinta més bona que tenen aquestes bandes. I a més super senzill. M´has donat una magnifica idea per a una part del cabell que vaig fer.
Petons!

Laura. ha dit...

Delicioso, aunque en mi casa no quieren el cabello, a mi me gusta, asi que me lo hare a mi misma!

Besos!

Irmina Díaz-Frois Martín ha dit...

Gemma, es toda una ricura, con cabello de ángel, se ve crujiente, muy apetecible, se me hace la boca agua.
Un beso.

Anònim ha dit...

FANTASTIC PERÒ ON ES COMPREN ELS POTS DE CABELL D'ANGEL ?? EN UNA RECEPTA DEIEU AL MERCADONA, PERÒ HO HE PREGUNTAT I NO EN TENEN.

MOLTES GRACIES

Fem un mos ha dit...

Es el meu postra favorit, però no ne fet mai, avia’m si m’animo
Petons

Laia ha dit...

ufff... em sembla que surt a compte treure'm les opos i anar a treballar on ets tu, eh!!! Com els mimes!!

A aquestes hores i sense dinar és l'única cosa que se m'acudeix... bé, la opció b) és fer-li un mos a la pantalla!

Daniela ha dit...

Favoloso questo dolce mi sembra di senire il suo profumo, complimenti.
Ciao Daniela.

Gemma ha dit...

Carmen, a mi també em recorda berenars de quan era petita, je je je...

Anònim, és que ÉS una coca de cabell d'àngel :)

Anna, sovint els esmorzars tradicionals i clàssics són els més bons, oi? Ja has fet el pastís???? ;)

Eva, com eren els espirals? Ha de quedar molt bonic... M'encanta la pasta de full precisament per això, et dóna molt joc i queda molt ben presentat.

Eva, ja estic començant a pensar en els pastissos que faré l'any que ve, je je je... No.... que és broma!! :)

Beth, d'això es tracta, de crear bon ambient a la feina!

Elvira, et menges la pasta de full crua? Ui, això ja és agradar-te a tope, eh? Saps que no he fet mai cabell d'àngel a casa? Ja sé que no tinc excusa, però és tanta feinada....

Pilar, crec que és un gran destí pel cabell d'àngel, vestit amb la pasta de full queda espectacular ;)

Laura, amb el cabell d'àngel ja passa això, és com el coco: o agrada molt o no agrada gens. Encara que només sigui per tu, val la pena fer-ho :)

Irmina, el cruijiente del hojaldre con el dulce del cabello, es delicioso...

Anònim, el cabell d'àngel el pots trobar a forces supermercats, al Mercadona no ho sé exactament, però al Caprabo, al Lidl, al Corte Ingles... El venen en llauna al costat de les fruites en almívar.

Fem un mos, doncs ja veus que no té cap secret, ara ja no tens cap excusa per fer-ho, eh?

Laia, sempre pots venir a les 11h a esmorzar... hi series molt benvinguda. Ja no feu els esmorzars a la Uni? És un dels dolços fàcils que podries portar ;)

Daniela, questo dolce è delizioso :)

josep ha dit...

Gemma,
Sen-sa-cio-nal! Amb pinyons i cabell d'àngel, dos dels ingredients qué més m'agraden. Una abraçada i fins demà.

maragda ha dit...

Quina llepolia tan fantàstica! les teves companyes segur que et fan l'ola quan et veuen entrar...
Un petó ben fort

RUBEN ha dit...

Hola Gemma, ja fa temps que tinc un pot de cabell d'àngel casolà i no ser que fer amb ell, ara ja tinc la teva recepta!!!!
L'enhorabona també per fer 5 pastissos en una sola tarda, això té mèrit eh????

No tot són postres ha dit...

Aquest és senzillet i d'èxit segur... després de les altres elaboracions quan vas fer aquest et devia semblar que descansaves, jejeje
PTNTS
Dolça

Marta Padenous ha dit...

He de conquistar a la meva avia que m'ensenyi a fer cabell d'angel...diu que no te carbasses i no en vol fer!!
Ptnts

Laura ha dit...

ummmm!! ja m'imagino l'oloreta! em recorda molt a les que veniem a las pastisseria! iguals però més petites! però segur que de sabor encara estan millor!
Petonets!

Glòria ha dit...

Un clàssic que no passa mai!. Amb tots aquests pastissos, segur que els teus companys et van fer l'onada!!!!

MJ ha dit...

També la vaig fer per una companya de feina y va quedar molt contenta... Es molt sencill de fer i queda boníssima...
Petons
María josé

Cuinetes ha dit...

Amb el que m'agrada a mi el cabell d'àngel i els pinyons!!! Té un especte fantàstic!!

Petons i fins demà!

Gemma ha dit...

Josep, és una combinació deliciosa, oi? Fins aquesta tarda!

Maragda, no n'hi ha per tant, je je je... només es tracta d'anar a la feina de més bon humor ;)

Ruben, aquest cabell d'àngel casolà l'has fet tu???? Una banda de full d'aquestes és un bon destí ;)

Dolça, tens tota la raó, je je je... de fet, haig de confessar que aquest el vaig fer el mateix matí mentre esmorzava. Me'l vaig endur que encara era calent!

Marta, quina sort que la teva àvia t'ensenyi a fer cabell d'àmgel... ja li pots demanar la recepta!

Laura, l'oloreta de la pasta de full al forn és deliciosa, oi? De les millors que hi ha la cuina....

Glòria, els clàssics tenen l'exit assegurat, no fallen mai ;)

Maria Jose, la teva companya devia quedar encantada, és una pasta senzilla amb un resultat extraordinar, molt agraïda ;)

Sílvia, doncs ja veus que no tens cap excusa per no esmorzar cada dia full de cabel d'àgel, je je je... fins aquesta tarda!

Ester ha dit...

Molt ben presentat, sembla de pastisseria
Un petó
Ester

MaryLou ha dit...

La pasta de full... un recurs que sempre ens fà quedar bé!!!
T'ha quedat preciosa!!!
Petonets

MªJose-Dit i Fet ha dit...

M´encanta també!! si és que m´agraden tots!!! com t´ho fas perquè et quedi la massa així a laminetes fines?? la pasta de full es congelada?? nena ets una artista!! molts petonets

MAR ha dit...

Jolin Gemma que fàcil que boniiiiiiiiiiiiiiiiisim deu estar a mi el cabell d'àngel m'encanta ...

petunets

illetapitita ha dit...

Ostres gemma!
Tots els pastissos que has portat a la feina són per menjar-los sense obrir els ulls!
Que bons!
Segur que van quedar la mar de contents!!
Una abraçada!

nieves ha dit...

Una receta fácil en su elaboración, pero con una presencia digna de estar en una mesa de Navidad. Además que el relleno con el cabello de angel me encanta. Tiene que ser una delicia.

Un abrazo.

Caminar sin gluten ha dit...

En casa a algunos nos gusta mucho el "cabello de ángel" y tendremos que probar a adaptar esta receta, ya que te ha quedado estupenda y además, seguro que riquísima.

Besotes,

Ana y Víctor

Núria ha dit...

Tot meravellosos, però de veritat que no sé d'on treus el temps!!! Ets terrible...jejeje

Pity ha dit...

me encanta este tipo de postres, tiene unapinta estupenda,. te felicito,. besitos

Anònim ha dit...

Ja ho pots dir: la pasta de full és un invent extraordinari!!!
I el cabell d´àngel, és el millor company que li podem posar!!!
Petonets, Gemma, i bon cap de setmana.

ANNAFS ha dit...

I tant que és un gran invent la pasta de full. I aquesta recepta senzilla i boníssima.
ptns

Cuinetes-Carme ha dit...

Molt bo el cabell d'àngel amb la pasta de full.
Gemma, també queda molt bo, si a sota del cabell hi poses crema, tasta-ho, mmmmmmm.

Ens veiem dijous no?
Tinc al pare a l'hospital, espero que dijous ja sigui fora.
Et tindré informada.
Una abraçada.

Alfons ha dit...

Semblen acabats de sortir de la pastisseria de la cantonada, molt bon l'aspecte i segur que encara millor el sabor

Mercè ha dit...

Gemma, un clàssic que no falla mai.
I felicitats de nou per la "currada" d'aquests 5 pastissos!!!
Petons!

Gemma ha dit...

Moltes gràcies pels comentaris. Ja veieu que les bandes de full com aquestes són molt pràctiques, ens poden treure d'un "apuro" fàcilment i sempre ens faran quedar bé ;)