dimarts, de juliol 24, 2007

Mousse d’After Eight

Avui fem l’últim sopar a casa els pares abans de marxar de vacances. Per postres, una mousse d’After Eight, que diuen que és digestiu...


L’After Eight són uns bombons de xocolata negra farcits de menta que són un vici... estic segura que poden crear addicció! M’encanten per acompanyar el cafè que posa fi a un dinar d’aquells que t’estàs hores entaulat, menjant i xerrant amb bona companyia. Diuen que la menta és digestiva i, amb aquesta excusa, un After Eight sempre és un bon final ;-)


Aquesta mousse conserva intactes els sabors de menta i xocolata propis d’aquest bombó, però li dóna una textura molt original, suau i esponjosa típica d’una mousse. En resum, deliciosa pels amants incondicionals com jo de l’After Eight! La idea de la recepta l’he treta del blog espectacular La Casita Verde. Els ingredients i les proporcions són els mateixos, però he variat bastant el procés d’elaboració. El resultat m’ha agradat molt.

Aquí teniu la recepta:

Ingredients: (per 6 persones)

  • 200g d’After Eight
  • 1 cullerada de mantega
  • 4 ous
  • 200ml de nata líquida per muntar
  • 2 fulles de gelatina
  • 100g de galetes Maria

Preparació:

Triturar les galetes.
Posar en remull la gelatina en aigua freda i després dissoldre-la amb una mica de llet calenta.
En un cassó al bany Maria, fondre la xocolata i la mantega. Afegir els rovells, la gelatina fosa i les galetes i mantenir-ho durant uns minuts al foc, remenant bé amb unes varilles. Treure-ho del foc i deixar refredar una mica.
Afegir la nata semi muntada i les clares muntades a punt de neu, suaument per tal que no s’abaixin. Repartir la mousse en copes i deixar refredar a la nevera durant unes hores.

Bon profit!

8 comentaris:

Elena ha dit...

gemma,a mi la choco i menta,no me va gaire,pero a qui l´agradi,bonissima,
disfruta motl de las vacances que passen masa rapidas,un petó.

Pulga ha dit...

Jo he proposat choco-coco pero el choco i la menta fan una boníssima parella!!! En plan més agosarat, haurem de probar de barrejar-lo amb espècies ara que està tant de moda, no?

Gemma ha dit...

La veritat és que està boníssima! A tots ens va agradar molt... Us la recomano!

Anònim ha dit...

A mi també em torna boig l'after eight. Aquesta mousse l'haig de fer segur.
David

Gina ha dit...

Mira que no sóc gaire cuinera, però amb l'after eight m'has arribat al cor, ais, a l'estómac (tinc una gana que em moro, i jo que sóc massoca mirant el teu bloc!!!!)
Aquesta recepta la provaré!!!!!

Gemma ha dit...

David i Gina, proveu-la i triomfareu ;-)

famalap ha dit...

Otra recetuqui que tengo pendiente de probar...uf!! ¿por qué engordarán? ains!!

Gemma ha dit...

Hazlo pequñito... y engordará menos ;)