diumenge, d’abril 01, 2007

Mousse de Pera

La mateixa recepta que la mousse de poma, però canviant les pomes per peres:


Els únics canvis que he introduït en la recepta han estat substituir les pomes per peres, el suc de poma per suc de pera i no fer la base de galetes. He fet la prova de congelar la mousse (sempre va bé per quan tens convidats, així pots avançar feina i fer-la amb antelació) i ha quedat molt bé. A més té l’avantatge que es pot desemmotllar directament congelada i així és més fàcil... I m'ha agradat més sense la base de galetes que vaig fer per la mousse de poma.

Em sembla que aquesta vegada m’estalvio escriure la recepta!

Bon profit!

2 comentaris:

Pebbles ha dit...

Hola Gemma,
Vull fer aquest mousse, i tinc el dubte de si el suc de pera, és comprat o és natural.

Com vas ratllar les peres? més que res t'ho pregunto perquè les que tinc són madures, és a dir jo tinc unes peres que comencen a estar massa madures i havia pensat en el mousse.
Moltes gràcies

Gemma ha dit...

Hola Eva!
El suc és de pot.
I les peres les vaig ratllar amb un ratllador de forat gros. Encara que siguin madures i se't desfacin una mica, també et quedarà bé, ja ho veuràs ;)