divendres, de març 05, 2010

Classe de març amb el David Lienas: cuina exòtica


Per no perdre el ritme culinari que hem agafat, tenim una nova proposta per assistir a un taller de cuina gratuït amb el magnífic xef David Lienas a l'Espai Consum del Bonpreu:


Ens han reservat 25 places pel divendres 26 de març a les 18h, on en David ens farà un taller monogràfic amb una temàtica molt suggerent: la cuina exòtica. Ens farà un saltat al wok de fideus xinesos amb llagostins, un pollastre tandori amb arròs pilaf i una baklava de nous. Plats molts soprenents i ben diferents als d'aquí!

Fem com sempre, qui vulgui venir deixa un comentari aquí amb el nom, cognom i un e-mail de contacte. Aniré fent llista fins arribar als 25 i després obriré llista d’espera, ok?

Llista d'apuntats: Marta Salvadó, David Ferrari, Meritxell Rosell, Marta Caminal, Gemma Xufré, Joseba Polanco, Roser Soley, Xavi Valls, Carme Arce, Anna Genís, Marta Jubert, Manel Bonafacia, Sefa Costa, Cristina Sanaüja, Sara Maria, Òscar Gómez, Laia Gómez, Cristina Couto, Mercè Corbera, Montse Lama, Josep Colet, Glòria Moreno, Rosa Lleonart, Maria Rodríguez, Joan Jové, Àngels Mariano, Miquel Ara, Asunción Caballeria, Ma Teresa Suñer i Gemma Clofent.

Animeu-vos, que les classes del David són fantàstiques!

33 comentaris:

Fem un mos ha dit...

Gemma, ens apuntem Miquel Ara i Asunción Caballeria.
Petons

angels ha dit...

Ets genial Gemma, ens apuntem en Joan i jo. Petons

Caminar sin gluten ha dit...

Esto de cocina exótica suena muy bien, y seguro que estarán estupendas las clases.

Besoetes

Ana y Víctor.

MaryLou ha dit...

M'apuntes???
Petonets

La cuina vermella ha dit...

oooh, no podrem venir. Qui rotllo.

Rosa ha dit...

Cuina exòtica, sorprenent.
apunta-m'hi sisplau.
Gràcies GEMMA.
Rosa Lleonart.

Glòria ha dit...

Si us plau, pots apuntar-nos: Mercè Corbera, Montse Lama, Josep Colet i Glòria Moreno?. Gràcies.

starbase ha dit...

Òscar Gómez, Laia Gómez i Cristina Couto, si és possible. Moltes gràcies.

Sara Maria ha dit...

M'apunto!!!! Què be!

Sara Maria ha dit...

A la Cristina Sanaüja també!

joana08 ha dit...

Quina enveja em feu. Com no em toqui la "loto" no podré anar mai a un curs de cuina, traballo tot el día de dil.a div.. Quina rabia.
Bé que ho paseu molt bé.
Petonets i bon cap de setmana.

Sefa ha dit...

Apa Gemma quina feinada deus tenir fent llistes!!!
Em pots apuntar, sisplau?
Moltes gràcies.

Carla ha dit...

Ostres!
Un dia que m'entero d'aquests cursos i no puc... A veure si ara m'endinso una mica més en aquest món i puc anar a tallers monogràfics :)
Et poso als meus enllaços!

Cuinagenerosa ha dit...

gemma, apunta'ns a la marta i a mi, sisplau. ja tinc ganes de tornar-nos a veure...

dolçosdesdecasa ha dit...

...el 26 treballo!! Gemma, em vaig apuntar per la classe del 19 amb la Mireia, estic pendent que em confirmin una celebració familiar, en cas que no pugui et dic alguna cosa.
Gràcies per tot.
bon cap de setmana!

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma,
Si pot ser, apuntan's a l'Anna de llepadits i jo.
No pares ehhhh.
petons,

Anònim ha dit...

Hola Gemma,

Sóc la Mercè de Barcelona, desapareguda des de fa uns mesos, i amb moltes ganes de participar en aquesta activitat!!
Merci

Francesc ha dit...

Aquesta vegada, sí, tornaré a "passar sana enveja". Salutacions. ;D

Xavi ha dit...

Hola Gemma,
En pots apuntar, Roser Soley, Xavi Valls.
Necessites el nº de la targeta,
9212000051230212
Gràcies

Xavi

Manduca ha dit...

no podré anar però segur que serà una classe magistral, com totes les de David Lienas!! espero reportatge gràfic!!!

El cullerot Festuc ha dit...

Gemma, no pareu!!!! No podré venir...esperaré la crònica!!! Promet molt el tema...cuina exòtica!!! :)
Petunets,
Eva.

famalap ha dit...

Llevo varios días queriendo dejar un comentario y no hay manera... a ver si ahora tengo suerte!!
Umhumh!!! no me quita ojo esa tarta de queso y lemon curd...que hay que probar, ya...pero ya eh??? Te ha quedado preciosa!!
Y qué decirte,... que menuda suerte tenéis los que asisitís a éstos magníficos cursos de cocina!!
Bicoss

joseba i gemma ha dit...

Hola, Gemma, el meu nom també és Gemma Xufré i el meu company Joseba Polanco ens faria molta il.lusió poder apuntar-nos aquesta classe, es posible?
Gràcies i felicitats pel teu bloc

Montse ha dit...

Gemma, que lastima en esta hora no puedo ir ...sino me apuntaba con los ojos cerrados. Saludos

Unknown ha dit...

Hola Gemma,

Sóc la Marta Caminal i m'agradaria venir al curs.

mail: martacaminal@gmail.com
nº targeta caprabo: 2800013978215

Moltes gràcies

Unknown ha dit...

Hola Gemma,

Gràcies per apuntar-me, serà el primer curs que vaig amb el David Lienas.

Em vaig equivocar de targeta i et vaig donar la del caprabo, la del bonpreu es: 921502 021766 0117

moltes gràcies!

Anònim ha dit...

Hola Gemma,

Sóc la Mercè Ayguavives i tinc una amiga a qui també li agrada molt la cuina i la fotografia i li agradaria apuntar-se. Es diu Meritxell. Suposo que ara anirà a la llista d'espera, oi? Bé, per si de cas, t'agrairia que la apuntis.
Gràcies.

Gemma ha dit...

Mercè, m'hauries de donar el cognom i un e-mail....

la divina ha dit...

Aiii, Gemma!!! He vist el post massa tard! A mi i al meu company ens hauria agradat molt venir a aquesta classe (i ara ja tinc els divendres per la tarda lliures!). Crec que ara la llista d'espera ja és massa llarga, oi? :S

Gemma ha dit...

Divina, si em dones els vostres noms i un e-mail us poso a la llista d'espera. Sempre hi ha baixes d'última hora, de manera que igual encara podeu venir :)

Anònim ha dit...

Hola Gemma, em sap molt de greu perquè finalment no podré venir tot i que la veritat és que ja tinc ganes de tornar a coincidir amb tu i la resta de blocaires...de fet m'hagués encantat venir avui a la trobada amb la Mireia, però no puc. Bé, qui si que pot és la meva amiga Meritxell Rosell. Em demanaves el seu mail: meritxellrosell@yahoo.com
És una apasionada de la cuina i de la fotografia...

A veure si puc venir a la propera!
Gràcies per les teves gestions Gemma!
Mercè

la divina ha dit...

Gemma, que no havia vist el teu comentari!
Mira, som la Marta Salvadó i en Davide Ferrari. I la meva adreça de correu és miraneies@gmail.com.
Gràcies!

Marta ha dit...

Hola Gemma, apunta'm a la llista d'espera.... a veure si tinc sort! jo sempre vaig a darrera hora!
Arreveure