dissabte, de desembre 13, 2008

Actualització de la Trobada Blocaire a Sabadell

Després de parlar amb el restaurant, confirmar la demostració a can Rubiralta i refer el llistat dels assistents, actualitzo tota la informació que tenim fins ara.



Dia: divendres 9 de gener de 2009
Lloc: Sabadell

Demostració de Thermomix a can Rubiralta:


Hora: de 19h a 21h (podem quedar 15min abans)
Lloc: via Massagué, 43 08201 Sabadell
Capacitat màxima: 30 persones

Llista d’apuntats: amiga de la Maria i el seu marit, Manel Bonafacia, Marta Giralt, Marta Jubert, Mar Calpena, Anna Olivé, Maria Solé, Tere Pons, Anna Pié, Andreu, Araceli Erenas, Eva Montearriba, Sara Maria Aixàs, Sefa Costa, Txell Pi, Kike Palau, Xaro Morral, Eva Urbano, Amiga de l’Eva, Mercè Dalmau, mare de la Mercè, Àngels Mariano, Joan Jové, Josep Àngel Guimerà, Sílvia Miranda i Gemma Clofent.

Sopar al Racó del Campanar:


Hora: a partir de les 21h
Lloc: C/ Església, 3 08201 Sabadell
Preu: 25€ + 7% IVA

Finalment hi ha hagut un canvi en el restaurant. El Racó del Campanar és un restaurant excel·lent i el porta la mateixa família que el restaurant Al Tanto que va de Canto, on volíem anar inicialment. En Jordi, el propietari, ens ha atès molt bé i ens ofereix un menú amb dos primers, dos segons i dues postres per escollir. El preu inclou begudes, cafè i el cava de regal, un detall del restaurant a tota la colla blocaire ;)
Per tal de facilitar-los les coses, aniria molt bé que tots els apuntats escollíssiu cada plat amb antelació; proposo que deixeu un comentari triant 1a o 1b, 2a o 2b, 3a o 3b. Dos dies abans hem de confirmar el nombre exacte d’assistents, de manera que si hi ha alguna alta o baixa d’última hora caldria avisar-me amb un comentari aquí o amb un e-mail.

Menú:

1r plat a escollir:
1a. Amanida tèbia de verduretes en juliana i llagostins
1b. Púding de carbassó als tres formatges

2n plat a escollir:
2a. Filets de pollastre amb salsa a la taronja
2b. Suprema de salmó confitat amb salsa d’anxoves

Postres a escollir:
3a. Tarta tatin
3b. Gelat d’avellanes amb xocolata

Blanc - Casa la Hermita
Negre - Imus
Cafès i cava


Llista d’apuntats: Judith (grup Laia)(1a, 2a, 3a), Antònia Montañes (1a, 2a, 3a), Eva Poveda (1a, 2a, 3a), Àngels Reverter (1a, 2a, 3a), Carles (marit de la Laia) (1a, 2b, 3b), Laia Morral (1a, 2a, 3a), Marta Jubert (1a, 2b, 3a),Mar Calpena (1b, 2a, 3a), Anna Olivé (1a, 2b, 3a), Anna Pié (1a, 2a, 3a), Andreu (1b, 2b, 3b), Araceli Erenas (1b, 2a, 3a), Glòria Moreno (1b, 2b, 3a), Josep Colet (1a, 2a, 3b), Sara Maria Aixàs (1b, 2a, 3a), Txell Pi (1a, 2a, 3b), Kike Palau (1a, 2a, 3a), Xaro Morral (1b, 2a, 3a), Tere Pons (1a, 2a, 3a), Joan (marit de la Tere) (1a, 2b, 3a), Manel Bonafacia (1a, 2b, 3a), Mercè Dalmau (1a, 2a, 3a), mare de la Mercè (1a, 2b, 3a), Àngels Mariano (1a, 2a, 3a), Joan Jové (1b, 2b, 3b), Josep Àngel Guimerà (1b, 2b, 3a) i Gemma Clofent (1a, 2a, 3a).

Com arribar

He actualitzat el mapa amb el canvi de restaurant. També he marcat les estacions de RENFE i de Ferrocarrils més properes, així com el Pàrquing més proper, amb un itinerari d’accés des de l’autopista C-58. Si algú necessita més informació per arribar, que m’ho digui ;)


Ver mapa más grande

D’altra banda, hi ha el tema dels cotxes, alguns no en tenen i d’altres han ofert places lliures... Rellegint els comentaris, he fet una primera aproximació de l’oferta i la demanda sobre aquest tema, però segurament caldrà anar-la actualitzant. Deixeu comentaris sobre aquesta qüestió,val?

Necessiten cotxe: Mar Calpena, Sara Maria, Josep Àngel (Massitet) i Ruben (des de Mollet).
Ofereixen cotxe: Glòria Moreno (2 places), Àngels Mariano (2 places) i Parella Vermella (des de Mollet).

Bé, segurament em deixo coses i hi haurà errors a la llista, entre tants comentaris m’ha costat una mica je je je... qualsevol cosa que no estigui bé, si m’he deixat algú, si algú està apuntat on no toca... aviseu i ho arreglo de seguida ;)

A totes dues activitats encara queden places, de manera que si encara hi ha algú que no s’ha apuntat, encara hi és a temps!!!!

41 comentaris:

angels ha dit...

Menú. Nosaltres farem un de cada, (així podem provar el dos plats),
(M. Àngels, Joan)
Cotxes: 2 places des de Barcelona
Portes una organització perfecta Gemma. Gràcies

la vella carmanyola ha dit...

Uala!! jo ja et felicito ara per l'organitzacio!! FELICITATS. Quina passada de ben muntat. Ens fa molta ilu pujar cap aquestes terres. ;)) Nosaltres farem igual que l'Angels un de casa i aixi ho tastem tot! jejejeje

Adeuuuuuu

la vella carmanyola ha dit...

Ai! m'equivocat volia posar un de cada!! i he posat un de casa. Mare meva!! jejeje

Mercè ha dit...

Gemma, quina organització més perfecte! Gràcies!! :) Doncs pel que fa al menú jo trio: 1a, 2a, 3a. Ens veiem el dia 9!! Una abraçada i visca el Barça!

ARA ha dit...

Quines ganesssssssss, gràcies per tot el treball que fas ets la bomba. Bé, respecte el menú jo trio: 1b, 2a, 3a.Bon nadaaaaaaaaal i visca el barça, jeje.

No tot són postres ha dit...

Em sap greu però aquest dia no m'ho puc organitzar, i mira que ja començo a tenir ganes de veure-us les cares!!! Passeu-vos ho molt bé i feu fotos i després ens ho expliqueu.
PTNTS
Dolça

El cullerot Festuc ha dit...

Molt bé Gemma!!!! gran organitzadora!!! Jo vui 1b, 2b, 3a.
El restaurant no el conec, pero segur que ens ho passem genial!!! Avisa que som com un cole...jejeje!!!
Petunets,
Eva.

Gemma ha dit...

Us apunto! Molt bona idea les parelles de compartir el menú... així tastareu tots els plats ;)
La feinada del restaurant l'ha fet la Xaro, gràcies a ella (que coneix als propietaris) ens han tractat molt bé, je je je... ens posaran a una sala molt xula al pis de dalt per nosaltres sols i ens convidaran a cava ;)

Sara Maria ha dit...

Hola Gemma, gràcies, un cop més, per organitzar-ho.
Del sopar: púding, filets de pollastre i tarta tatin.

Si fos necessari també podria posar cotxe, tres places, però prefereixo anar amb al d'algú altre.

Núria ha dit...

Ahir vaig ser la primera a veure la teva entrada, però desprès d'un munt d'intents no es va grabar el meu comentari...jooo..
Bueno, et dic que la teva organització..com sempre perfecta!!
i el menú que vull...
1a
2b
3b
Espero haver escollit bé.

PEtons
Núria

famalap ha dit...

Qué bien lo pasáis... no paráis eh??

La cuina vermella ha dit...

Estimades Gemma i Xaro, gràcies, moltíssimes gràcies per tot.
Pel que fa als àpats Kike( 1a,2a,3a) i jo (1a,2a,3b).
Nosaltres veniem en cotxe i fem una crida a en Ruben per si vol pujar amb nosaltres a Sabadell (que no tingui por, que ja hem canviat la bateria).
Mil petons.

xaro ha dit...

Hola Gemma, Jo trio 1b, 2a, 3a.
Fins aviat!!!

Glòria ha dit...

Hola Gemma:
Glòria : 1b, 2b, 3a.
Josep : 1a, 2a, 3b.

Gràcies per aquesta bona organització.
Fins aviat

Gemma ha dit...

Us apunto!

Sara Maria, crec que no farà falta el teu cotxe...

Núria, crec que has triat molt bé ;)

Parella Vermella, afegeixo el vostre cotxe des de Mollet i amb bateria nova :)

La cuina vermella ha dit...

je, je... gràcies!

CRIS ha dit...

Hola Gemma m'agradaria poder venir al sopar però de moment, m'espero a saber si podré venir i t'ho confirmo uns dies abans.
Un petó

Gemma ha dit...

Cris, cap problema, tens temps fins dos dies abans, que és quan hem de confirmar al restaurant quants serem.

RUBEN ha dit...

Hoola!!!
Quina organització!! Aquesta és la meva tria 1a-2a-3a.
Parella vermella vinc amb vosaltres (aquesta bateria s'ha de provar)!!!
Fins aviat,
Ruben

Anna ha dit...

Hola Gemma, jo també m'apunto si hi ha places a les dues coses. Del menú trio: 1a 2b 3a.

gràcies!!

Gemma ha dit...

Anna, encara queden places, t'apunto!

Mar Calpena ha dit...

Hola, Gemma, t'he enviat un mail demanant-te si em puc apuntar encara (sóc una despistada). Pot ser? Em demano 1b, 2a, 2a. Gràcies!

Gemma ha dit...

Mar, tranquila que encara hi ha places :)
Que bé que puguis venir, així ens posarem al dia, que fa temps que no ens veiem...
T'apunto!
I pels cotxes no pateixis, que segur que sobraran places lliures.

Marta Padenous ha dit...

Encara estic a temps per apuntar-me???

Marta Padenous ha dit...

Si es que si...a les dues coses...demo de termomix i sopar...
Tema sopar: 1a 2b i 3a...
I tema cotxe...no crec que tingui GPS...pero espero saber arribar...i el tema trens...tambe els he de mirar...
(tindre Internet fins divendres...)
Em dius alguna cosa?

Gemma ha dit...

Molt bé, Marta, t'apunto!!!! Potser lio les coses, però l'Anna Pié ve de Vilarodona... potser us podríeu posar d'acord amb el tema cotxes...

Laia ha dit...

Hola Gemma,
Al grup de "cuinetes" és a dir les que ens hem conegut fent els cursos de cuina de Mithes (ara Rubiralta) ens agradaria venir al sopar de la 3a trobada bloggaire. Seríem 5 persones: Judith; Antònia; Eva; Àngels;Carles i Laia.
És possible encara?
Gràcies i molt bones festes.

Gemma ha dit...

Laia, us apunto al sopar. M'heu de dir quin menú voleu, eh?
I a la demostració al Rubiralta també us apunto?

Boston1955 ha dit...

Hola!!!!!
No t'imagines la ilu que té en Joan de fer de nou una trobada. Jo també eh!!!!!!.
Dons els plats que nosaltres hem triat son els seguents:
1-a 2
2-a 1
2-b 1
3-a 2

Apa esperem en candeletes el dia 9 de gener.

Fins aviat, quina emoció

Laia ha dit...

Hola Gemma:
Què tal per Gandia? Espero que el temps no hagi estat tant dolent com aquí.
Referent a la trobada et dic els menús del Carles, a-b-b i el meu a-a-a.
Al Rubiralta no venim.
Feliç Any Nou

Laia ha dit...

Hola Gemma:
Què tal per Gandia? Espero que el temps no hagi estat tant dolent com aquí.
Referent a la trobada et dic els menús del Carles, a-b-b i el meu a-a-a.
Al Rubiralta no venim.
Feliç Any Nou

Laia ha dit...

Hola Gemma:
Què tal per Gandia? Espero que el temps no hagi estat tant dolent com aquí.
Referent a la trobada et dic els menús del Carles, a-b-b i el meu a-a-a.
Al Rubiralta no venim.
Feliç Any Nou

Laia ha dit...

Hola Gemma:
Què tal per Gandia? Espero que el temps no hagi estat tant dolent com aquí.
Referent a la trobada et dic els menús del Carles, a-b-b i el meu a-a-a.
Al Rubiralta no venim.
Feliç Any Nou

Laia ha dit...

Hola Gemma,
El menú que han triat les de la meva colla: Judit; Àngels; Eva i Antònia és l' "a" per ales tres plats.
Gràcies i bon any a tothom!

Sefa ha dit...

Gemma,

Al final no vindrem al sopar, però jo si que vinc a la presentació de la Thermomix.
Em sap greu no haver avisat abans.
Bon any!!

Massitet ha dit...

Perdó a tothom! Que em pensava que ja ho havia dit! Aquí va el menú:
1b, 2b, 3a.
Miro de posar-me en contacte amb la gent dels cotxes...

Salut!

Núria ha dit...

Gemma, fins a l'últim dia no crec que ho sàgiga...estic amb un virus gastrointestinal, i estic ben fotuda!! Encara que pugúes venir, posiblement no pongués menjar de res...No sé, si vols no comptis amb mi, i si al final puc venir t'ho dic???

Ho sento
Núria

Gemma ha dit...

Ja he fet les actualitzacions!
Núria, demà hem de dir al restaurant quants serem... a veure si ja em pots dir alguna cosa, tu mateixa... espero que et recuperis a temps!

Núria ha dit...

Gemma, estic malament desde el dissabte i estem a dimecres i encara no he pogut passar de l'arroç bullit i poca cossa més, així que no crec ni que el meu estòmac, ni el meu cos estigui per anar a Sabadell, amb tot el dolor del meu cor...Em sap molt greu, però no crec que hi pugui ser.

Núria

Unknown ha dit...

Hola Gemma!!

Jo no podré venir però fa dies que vull parlar amb tu d'un tema que potser et pot interessar ;-)

Espero que us ho passeu requetebé al sopar... :D

Un petonàs, K

gemma ha dit...

Què bé ho passeu! Espero poder venir ben aviat :-)