dimecres, de desembre 03, 2008

3a Trobada de Blocaires i Amics a Sabadell

Com que el sondeig que vaig fer en l’últim post ha estat positiu, tirem endavant la proposta per a una tercera trobada blocaire a Sabadell. De moment, escric el que ja sabem segur i a poc a poc aniré actualitzant la informació a mida que tinguem clars tots els detalls.


La trobada serà el divendres 9 de gener i tindrà dues parts: primer una demostració gratuïta a can Rubiralta i després un sopar a un restaurant de Sabadell.

Demostració a can Rubiralta:

Hora: de 19h a 21h (podem quedar 15min abans)
Lloc: via Massagué, 43 08201 Sabadell
Capacitat màxima: 30 persones

En principi, la demostració només pot ser d’una sola cosa. La més fàcil d’organitzar és la de Thermomix, ja que ells la fan molt sovint; les altres propostes (ganivets, motlles...) no donen per una demostració de dues hores amb receptes de cuina. Possiblement sí es podria fer d’olla a pressió, però no sé si interessa a gaire gent. Si us sembla bé, de moment demano la de Thermomix.

Sopar al Tanto que va de Canto:

Hora: a partir de les 21h
Lloc: C/ St. Pau, 37 Sabadell

El restaurant està pendent de confirmar, però encara falten dies... Per grups grans, aquest restaurant ofereix un menú amb un tastet de tots els seus plats, aigua, vi i cafè per 30€ per persona.
Si volem, en el mateix restaurant es podria organitzar una partida a la botifarra per després de sopar ;)

Poso un mapa amb els dos llocs marcats; si cal puc preparar una mini ressenya de com arribar i on aparcar... El tema dels cotxes pels que veniu de fora em sembla que no serà cap problema, ja que hi ha gent que ha ofert places al seu cotxe ;)


Ver mapa más grande


A partir dels comentaris en el post anterior, he elaborat una llista amb tots els interessats a venir, però estaria bé que m’ho confirméssiu i, en cas que algú només vingui a una de les dues activitats, que també ho digui. A can Rubiralta només hi ha lloc per 30 places i al restaurant també haurem de dir quants som...

La llista provisional és la següent:

Núria Andújar, Anna Pié, Andreu, Araceli Erenas, Eva Montearriba, Glòria Moreno, Josep Colet, Sara Maria Aixàs, Sefa Costa, Txell Pi, Kike Palau, Xaro Morral, Tere Pons, Manel Bonafacia, Eva Urbano, Marta Giralt, Ruben Hernández, Mercè Dalmau, Àngels Mariano, Joan Jové i Gemma Clofent.

Vinga, animeu-vos!

22 comentaris:

Boston1955 ha dit...

Gemma.
Noia ets una crck. Jo ja he dit que m'esta be tot, pero una cosa jo vindre al curs i al sopar pero en Joan nomes vindra al sopar, pot ser.
Gracies per tot el que fas.
Petonas gran

Maria ha dit...

Doncs Gemma, jo només vindré a la demostració a Can Rubiralta. Al sopar no, que porto ja 10 kilets perduts i he de continuar, sense masses temptacions, que la carn és dèbil.. ;-D

Anònim ha dit...

Gemma, jo m'apunto a la demostració i al sopar, i el marit només al sopar. I si hi ha partideta pots comptar amb tots dos ;)
Que bé que ho fas aixo d'organitzar trobades!!!
Moltes gràcies

Sefa

Caminar sin gluten ha dit...

La verdad Gemma, que no te pierdes una,ya se fiesta o curso de cocina, montaña... sigue así que eso es lo importante y nunca pares.

Pero siempre cuantanoslo para alegranos de todo los que en tu blog nos cuentas.

Besotes,

Ana y Víctor.

angels ha dit...

Gemma, nosaltres ens apuntem a la demostració i al sopar, a la partida de cartes no, pots comptar amb dues places de cotxe des de Barcelona

El cullerot Festuc ha dit...

Thermomix!!! Thermomix!!!! ueeee!!! ;) confirmades les 2 activitats!!! hauré de fer unes classes accelerades per saber jugar a la botifarra!!! jejeje!!!
Petunets i gràcies per tot Gemma!!!
Eva.

la vella carmanyola ha dit...

Hola, som els que segur que venim de més lluny!! jejejeje no se com ens o fem però sempre estem liats. Nosaltres s'apuntem a tot, tot i tot però jo no se jugar a cartes. Ja m'ensenyareu com es fa!

No hi haura cap curs de la mireia, avans de Nadal?

Mercè ha dit...

Gemma, gràcies per aquesta fantàstica organització!! :) Jo m'apunto a les dues coses... a jugar a la botifarra no en sé, així que m'ho haureu d'ensenyar! Una abraçada!
P.D.: Si algú de Girona o rodalies vol combinar cotxe que m'avisi!

Sara Maria ha dit...

Confirmo a tot, botifarra inclosa!

Gemma ha dit...

Fantàstic!
Em sembla que faré dues llistes separades, una per la demo i una altra pel sopar. Així serà més fàcil comptar quants som.
El restaurant ja està confirmat, de maera que tot ja està lligat... moltes gràcies Xaro!

CRIS ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
CRIS ha dit...

M'encantaria venir però se m'està complicant la setmana però suposo què venint amb els ferrocarrils no serà difícil de trobar.Si finalment puc venir a alguna de les dues coses, t'ho dic Gemma.
Un petó

Massitet ha dit...

Ueeeeeeeeeeeee!
jo m'apunto si tinc plaça de tornada amb cotxe a Barcelona? Qui ha ofert lloc????

Gràcies per la proposta, Gemma! Si hi ha algú que dinamitza el sector gastroblocaire català, aquesta ets tu!

La cuina vermella ha dit...

Eiiiiiii!

Com que no sabem jugar a la butifarra, us mirarem tot bevent un gintonic (Xaro t'apuntes???)
Mil petons.

i gràcies.

Anònim ha dit...

Nois quina marxa que porteu, llàstima que els meus horaris siguin incompatibles amb les vostres trobades, ja que sería la primera de la llista. Desitjo que tots plegats us ho passeu molt bé. Fins aviat.

RUBEN ha dit...

Jo m'apunto al gintonic amb la cuina vermella! Gràcies Gemma!

Gemma ha dit...

Cris, avaim si t'ho pots combinar i pots venir! Està al centre mateix, a prop de l'estació dels FFCC.

Massitet, que bé que puguis venir!!! Vindràs a les dues coses? I vindrà la kisumenja, ara que sabem que existeix? Je je je... El tema dels cotxes segur que no serà problema.

Parella Vermella, jo la botifarra la tinc molt rovellada, no hi jugo des que vaig marxar de la UAB... perè ja ens n'ensenyaran :) I si no, m'apunto a acompanyar-vos, no amb un gintònic, si no amb una aigua de vichy, je je je...


Llàstima Teresa... a veure si a la propera pots venir!

Ruben, t'apunto també a la demostració a can Rubiralta?

Pebbles ha dit...

Gemma,
Encara es pot apuntar una companya meva?
Vindriem només a la demostració. Dissabte a la tarda tinc un examen i ja seria un excès. Ho deixaré per la propera vegada.
Petonets

cocina con sabor ha dit...

Com m'agradaria venir i conèixer-us a tots, en tinc moltes ganes, però el dia 8 operen a la meva mare i em quedaré a dormir amb ella, tot dependria de com estigués el dia 9, però és clar, això no ho podré saber fins el mateix dia. Aviam si hi ha una altra trobada més endavant i podem venir :)

Petonets

Carme

Anònim ha dit...

Jo suposo que al final puc venir, però només a la demo... Aviam si la tercera va la vençuda i puc venir, per fi! ;)

Per cert, saps si Cn Rubiralta és gaire lluny d'alguna estació de la RENFE? La veritat és que em fa força mandra agafar el cotxe...

Jordi ha dit...

Hola Gemma! Espero ser a temps encara d' apuntar-me al sopar, a la demostració de la Thermomix no puc venir.

Gemma ha dit...

Eva (i amiga) i Jordi, demà actualitzo dades i us apunto, perfecte!

Carme, pots avisar el dia abans i t'apunto igualment, vale?

Sílvia, t'apunto a la demo, vale!!!
Està a prop de Sabadell Centre, a 5 minuts caminant. Posaré un mapa nou amb les estacions i els parquings marcats ;)