dimecres, de gener 27, 2010

Classe especial per a blocaires amb la Mireia Carbó


Com que les classes de la Mireia Carbó al Club Social Caprabo tenen molt èxit i sempre es queda gent en llista d’espera, el mes de febrer oferirà una classe exclusiva per la colla de blocaires. Quina passada, no?


La Mireia ens ha reservat 50 places (sí, sí, 50!) pel dijous 4 de febrer a les 19:30h. Farà tres receptes delicioses: una crema de carxofes amb botifarra, unes galetes de formatge blau i unes creps farcides de gelat amb salsa toffe. Jo ja tinc clar quina és la meva preferida, je je je... i la vostra?

Fem com sempre: deixeu un comentari aquí amb el NOM, COGNOM, E-MAIL i NÚM. TARJA CAPRABO (si ja m’ho heu donat altres cops no cal). Faré llista fins arribar als 50, a veure si aquesta vegada hi cabem tots ;)

Llista d'apuntats: Maria Solé, Àngels Mariano, Cristina Brugarolas, Laura Metje, Mercè Vallcorba, Teresa Graell, M. José Maicas, Eva Vila, Xaro Morral, Sefa Costa, Marta Bono, Anna Olivé, Rosa Ma Pérez, Josep Bayé, Rosa Lleonart, Anna Pié, Maria Vallbé, Joan Jové, Maragda Royo, Miquel Ara, Asuncion Caballeria, Israel Belchi, Núria gonzalez, Enric Bayé, Anna Muñoz, Patrícia Mussons, Òscar Gómez, Cristina Couto, Laia Gómez, Joan Palou, Esther Ojeda, Graciela Ayala, Helena Puñet, Josep Colet, Glòria Moreno, Montse Lama, Mercè Corbera, Marta Giralt, Anna Genís, Roger Compte, Cristina Sanaüja, Sara Maria, Xavi Valls, Roser Soley, Mariona Roca, Laia Morral, María Rodríguez, Carme Arce, M. Teresa Suñer i Gemma Clofent.

Serà una classe molt especial, ja que l’omplirem només nosaltres. Moltíssimes gràcies Mireia, ets un soooool!

56 comentaris:

Cuinetes-Carme ha dit...

Bon dia Gemma,
No m'ho puc creure, sóc la primera.
Apunta'm!!
Carme.

dolorss ha dit...

Gemma, això és fantàstic!!!!
ja m'agradaria poder venir, però em serà totalment impossible.
Espero una bona crónica , al menys em farè passar el gustet.
Una abraçada

MaryLou ha dit...

Avui si que arrivo a temps, no???
M'apuntes??
Petonets

Laia ha dit...

Hola Gemma,
M'apunto a les classes de la Mireia.
Gràcies

Xavi ha dit...

Bon dia Gemma,
Em pots apuntar?
També Roser Soley i Mariona Roca.
Gràcies.

Xavi

Sara Maria ha dit...

M'apunto! I la Cristina també!

Roger ha dit...

Hola Gemma,

m'apuntes a mi?

Crema de carxofes!! :) :)

Gràcies!

Roger Compte

Anna de Llepadits ha dit...

Hola Gemma,

Compta amb mi, jo he escollit la crema de carxofes... segur que coincidim jeje ;-)

MartaG ha dit...

Bon dia guapa!
M'apuntes??
amb la quantitat de places que ens dona, aquest cop segur que cabem tots!! :-)

Petons

Marta Giralt

Glòria ha dit...

Hola Gemma,

Ens apuntes al Josep i a mi si us plau, i dues amigues més: Montse Lama i Mercè Corbera.

Moltes gràcies

Graciela ha dit...

Bon Dia Gemma
Aquesta vegada si podrem assistir problemes solucionats
Graciela i Helena (Ayala –Puñet)
N 2 8oo2982861219

Joan ha dit...

Bon dia,
Pots apuntar Joan Palou i Esther Ojeda? No tinc tarja de Caprabo, però la meva mare sí. O la puc demanar aquesta setmana. Gràcies.

starbase ha dit...

Si encara hi ha forat:

starbase + Cristina Couto + Laia Gómez

Gràcies.

starbase ha dit...

Per cert, de plat em quedo amb la crema de carxofes! oh!

No tot són postres ha dit...

Com sempre no puc pujar, primer la mandra dels kilòmetres i després tinc classe els dijous a aquesta hora. Però espero unes cròniques magnífiques per no perdre cap detall.
PTNTS
Dolça

Unknown ha dit...

Apa, ja he gastat 100 llimes d'afilar-me les dents de les llargues que les tinc d'enveja,jaja, i a sobre en un día tan especial per a mí!!! Qué disfruteu un munt i espero per les receptes, pq jo em quedo amb les tres!!!Petons

Assur ha dit...

No n'estic gaire segur de poder venir, però per "si un de cas" apunta'm, que tinc VERITBLE MONO de veure de nou a la gent i a la "profa" (encara que sigui amb la bata blanca de la feina) :))

Anònim ha dit...

hola gemma,
m'apunto. no tinc el número de targeta però demà te la dono.
que bé un curs i sembla que tinc plaça (sempre em quedo en la reserva)

Núria gonzalez
ngonzalez@cofb.net

nuria ha dit...

no se perquè però em surt con anònim....
a veure ara.....

ibelchi ha dit...

Jo m'apunto!

Israel Belchi
ibelchi@gmail.com
801145 977428

Unknown ha dit...

Quina pena! impossible no tinc cangur. Esperaré les vostres receptes.
Muas!

Fem un mos ha dit...

Hola ens hi apuntem
Miquel Ara i Asuncion Caballeria de fem un mos
petons

maragda ha dit...

Què bé! m'apuntes? Moltes gràcies bonica!
Què bé que ens ho passarem.
Petonets

angels ha dit...

Pots apuntar en Joan jo en principi faig de cangur. Gràcies

Laura ha dit...

Bon dia Gemma!!

Aquesta classe té molt bona pinta!!

Apunta'ns a la Marina de Haciendo buenas migas i a mi!!

Petonets!!

la vella carmanyola ha dit...

Gemmaaaaaa! aquesta SIIIII!! apunta'm a mi amb la mama que ja te ganes de venir a bcn.

Rècords

Anònim ha dit...

Hola Gemma, a veure si aquest cop tinc sort.M`apuntes.
GRÀCIES.
Rosa Lleonart.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Gemma; ...goita sóc el que fa vint-i-vuit... fins a cinquanta encara queda, no?...espero que si¡¡ :-D
Salutacions -si la veus- al solet de la Mireia... si?

maia ha dit...

Hola Gemma, m'hi pots apuntar? Moltes gràcies.

Francesc ha dit...

Com sempre, l'enveja sana. Us desitge que us ho passeu molt bé a la classe i que feu molts posts tot explicant les receptes. Salutacions

Caminar sin gluten ha dit...

Da gusto ver Gemma, como realizas cursos de cocina en compañía de estupendas compañeras y compañeros.

Aunque nosotros no podamos asistir, nos alegramos por tí, y estamos seguros que nos regalaras una buena crónica y unas delicias de recetas.

Besotes,

Ana y Víctor

Vanesuky ha dit...

Em sap greu, però no podré anar-hi!!Que us ho passeu molt bé!!

Petonets a tots,

Vanesuky.

EstherSabadell ha dit...

Hola! Fa poc temps que segueixo aquest blog i cada diumenge faig una de les teves receptes per portar les postres als dinar amb la família. m'agradaria amimar-me a fer aquetes classes, però on son? a sabadell? he vist que es necessita una targeta de CAPRABO, com la puc aconseguir? salutacions i que ho passeu bé!!

Anna ha dit...

hola Mireia, apunta'm!! Gràcies!!!

Sefa ha dit...

Hola Gemma!

Ens pots apuntar a la Marta Bono i a mi, sisplau?

Moltes gràcies

Mai ha dit...

I jo que sempre em quedo amb les ganes!!!! com m´agradaria poder venir un dia , pero cau una mica esquerp.
Que us ho passeu molt be.
petonets.

xaro ha dit...

Hola Gemma,
Em penso que aquesta vegada hi soc a temps!!!!!!
Gràcies

Eva ha dit...

Bona tarda!!!
A veure si encara sòc a temps. Creuaré els dits.
Apunta'm sisplau,
Eva Vila
evaviru@gmail.com
UN PROBLEMA: no trobo la tarja Caprabo.
Digue'm alguna cosa,
Petonets

Boston1955 ha dit...

Gemma.
Quina llástima mira que es amb temps que ho dius. No puc i aixo que aquesta vegada hi han moltes places. A mes no tinc la tarja de caprabo la haure de treure, es que no tinc costum d'anar al caprabo.
Que be que ho pasareu.

M.Jose_palau ha dit...

¡Hola!

Ya encontraba a faltar las clases de la Mireia, sobre todo desde que hice tarde para la de navidad. Te agradeceré que cuentes conmigo.

Saludos.

M. José Maicas Marco
mayjoma@yahoo.es

Marina ha dit...

Oé, oé, oé! És fantàstic! Gràcies, moltes gràcies Gemma i també a la Mireia! Qué Maques!
Quina trobada ens espera més xula! ;)
Ens veiem el proper dijous, uau!

Petonets i que tinguis un bon dia,
Marina

joana08 ha dit...

Quina enveja!! Tinc botiga i com a mínim tanco a les 20 h., però estic segura que ho explicareu i ho pasareu d'alló més bé. Petonets.

dolçosdesdecasa ha dit...

Gemma els dijous treballo, però miraré d'arribar-hi , si es que hi ha places encara. Ha de ser una trobada genial!
gràcies!
petó:)

El cullerot Festuc ha dit...

nenaaaaaaaaa...quina pinta que tenen les receptes!!! la meva preferida la crema de carxofes amb botifarra...m'ahuré d'esperar a les cròniques i que algú les faci pq no podré pas venir...quina ràbia!!!
Que maca la mireia...tot un detall fer una classe només per blocaires!!!
Petunets,
Eva.

Gemma ha dit...

Joan Palou, serà més fàcil si te'n fas una al teu nom a qualsevol Caprabo. No hi ha pressa, quan la tinguis ja em donaràs el número ;)

Ester Sabadell, les clases es fan a Barcelona, al club social Caprabo del C/Provença. Si vas a l'enllaç ho veuràs. Per fer-te la tarja només cal que vagis a qualsevol Caprabo i la demanis, te la fan al moment ;)
Si ara no la tens, no passa res, eh? Si et vols apuntar només m'has de dir el teu nom i cognom i donar-me un e-mail.

Eva Vila, ja me la donaràs quan la trobis, no hi ha pressa. Si al final no la trobes, te'n pots fer una altra a qualsevol Caprabo, te la fan al moment ;)

Manduca ha dit...

no podré assistir, espero la crònica que segur serà molt bona!!!

El plat blanc ha dit...

Que encara hi sóc a temps? a apuntar-me al curs de la Mireia

Mercè Vallcorba
mercevallcorba@gmail.com

nº targeta: 2800 108 106 110

una abraçada
Mercè

Cristina ha dit...

Encara ho sóc a temps!!! Fa molts dies que esperava aquest anunci. Em pots apuntar a mi i a la Laura Metje? Gràcies

carmenpiva ha dit...

¡Qué pena, con lo lejos que me queda!
:-(
Muaks

Esther sbd ha dit...

Aquest dia no tinc la sort de poder anar, però per la propera ja sabem que hem de fer. Gràcies Gemma!

esther i manu

Marta Padenous ha dit...

Disfruteu-la...i ja veurem les cròniques!!!

Ptnts

angels ha dit...

Si encara queden places he pogut fer un canvi de dia i podria anar. Gràcies

Eva ha dit...

Bon dia!!!!
Al final no l'he trobat i n'he fet un de nou. El número és 2,801309,971019.
Eva Vila Ruiz
evaviru@gmail.com

Ara sí.
Ja em diràs qualsevol cosa.

Eva

Maria ha dit...

Hola Gemma, per si hi ha anulacions, doncs m'apunto. Ja em dirás alguna cosa..

Gemma ha dit...

Gemma, sóc l'altre Gemma. L'altre dia et vaig comentar sobre l'escalada i que jo era de Vilaplana. Em va sorprendre quan vas dir que també anaves sovint a Vilanova de Prades. Mun tiet hi té la casa de colònies, potser el deus conèixer.

Si és així, ja tenim una coincidència!

Glòria ha dit...

Gemma,

Et dono el número de la targeta del Caprabo de la Montse Lama:

2 800002773319.

Gràcies