dijous, de juliol 02, 2009

Pastís de Bombó Ferrero Rocher

Aquest és l’altre pastís que vaig portar a la trobada de la Roureda del diumenge passat, un pastís apte només per a llaminers i xoco-addictes:




La recepta és un clàssic que volta per Internet, que jo he adaptat a format flam per estalviar-me la base de galetes. Si es vol fer en format tarta, tan sols cal posar una base de pa de pessic o de galetes i utilitzar un motlle rodó desemotllable.

El resultat és un pastís de vici total, és com menjar bombons Ferrero Rocher a cullerades! Això sí, en algunes versions que volten per Internet hi afegeixen 100g de sucre, però no fa falta; així ja queda prou dolç, amb els 100g de més seria excessiu.

La recepta no pot ser més senzilla, és el que volia per compensar la feina que tenia amb la resta del dinar. Sabeu què va ser el més complicat? Trobar Ferrero Rocher a ple mes de juny, je je je...

Aquí teniu la recepta:

Ingredients:

· 13 bombons Ferrero Rocher
· 500ml de nata líquida
· 1 sobre de flam Royal de 4 racions

Preparació:

Triturar els bombons amb el túrmix. Posar tots els ingredients en un cassó al foc i remenar contínuament fins que faci la primera bombolla de bullir. Abocar en un motlle de silicona i deixar refredar. Reservar a la nevera fins el moment de servir.
Desemmotllar i decorar al gust.

Bon profit!

46 comentaris:

Delicias ha dit...

Quan estàvem llegint la recepta ho pensavem, ferrero rocher a l'estiu deu seu complicat. Un flam fàcil de fer i segur que molt bo. Els dos pastissos que vas portar són idonis pel léstiu, un petonet

HAVE REAL PIES IN BARCELONA ha dit...

Hola Gemma, muy rico y refrescante. La presentación muy linda.
Besos,
Nuria

Eva Flores ha dit...

quina cosa més bona! amb el que m'agraden a mi els ferrero rocher!!!
estalviar-se la base de galetes ara amb la calor es una bona pensada, fa les postres més lleugeres.
pt!

SANDY ha dit...

Gemma muy sencillito de hacer pero tiene que estar muy rico, la presentación preciosa.
Un beso.

La cuina vermella ha dit...

Gemma, aquest pastís és divertidíssim: per una banda delicat i fràgil, i per l'altra amb aquest toc heavy metal amb aquesta decoració de puxes platejades!!! Genial, Gemma, genial!

Laia ha dit...

ooh... oooooooh... ooooooooohhhh mare meva!!!! Aquest l'he de provar, ha de ser deliciós!

per cert... on els vas trobar els bombons?? ;-)

I en cada pastís tens una traça immensa per a decorar-los, fas unes coses precioses... com t'ho has fet per fer aquestes muntanyetes de dos colors?? Així vaig aprenent tècniques decoratives ^^

PILAR ha dit...

Gemma, si es per xoco-adictes, jo m´hi apunto! Ha quedat precios, fa peneta desmontar-l´ho, però només de pensar lo bo que ha de ser... Mmmmmm.
Petons!

Cuinetes-Carme ha dit...

Mmmmmmmm, Gemma, ha d'estar de vici, amb el que m'agraden els Ferrero. Miraré de trobar-los i de ben segur que el faig dissabte.
Estic una mica desconnectada de penjar coses, doncs estic molt liada de metges amb el meu pare i al meu marit (ja menys), així que la veritat no tinc temps informàtic,(a la feina quan faig un kit kat per desconnectar faig algun comentari) estic cansada a la nit, i si m'hi fico a l'ordinador no sóc capaça d'escriure. Això si, contiuo cuninant el cap de setmana i fen fotos, així que quan tingui inspiració i ganes les penjaré totes juntes.
Una abraçada
Salut,

Glòria ha dit...

Un altre d'aquests fresquets i bons!. La decoració l'has feta tu?. Quina traça!

Xavi ha dit...

Que fàcil de fer i que bó, felicitats.

Karolina cookiss ha dit...

k cosa tan bonita gemma!!.. pero no sabe mucho a chocolate????

Maria Dolores ha dit...

Gemma, yo com tu el sucre no li fa falta, y si el proven tots volen repetir.
Besets

dolorss ha dit...

És cert que Ferrero Rocher al estiu no subministra els seus bombons...
i ara que farem? Esperar al octubre????
No se si podrem aguantar; tan fàcil, tan bo i no podem aconseguir l’ingredient principal.
Gemma, ests una artista de les grans!!!

Petons

Gemma ha dit...

Delícies, doncs jo no sabia pas que de Ferreros a l'estiu no n'hi ha... quan ho vaig demanar al super on vaig habitualment van flipar que preguntés pels Ferrreo, com si fos una cosa que hagués de saber :)

Núria, tot i ser una tarta força dolça, com que es pren fresca de la nevera ve molt de gust tot i la calor que fa.

Eva, tens raó, jo ho vaig fer per tema de temps, però la veritat és que així queda més lleugera. I com que el més bo és el farcit... genial!

Sandy, más fácil impossible ;)

Parella Vermella, sí que ha quedat una mica freaky, oi? Je je je... és que és el que tenia per la cuina en aquells moments :(

Laia, vaig haver de buscar unes quantes botigues fins que en una encara els en quedaven. Em pensava que hauria de canviar de recepta, però al final en vaig trobar ;)

Pilar, per xoco-addictes llaminers, sens dubte! I res de pena, que està boníssim :)

Carme, ànims! El primer és el primer, eh? Quan tinguis més temps ja penjaràs totes les receptes que fas i llavors no donarem l'avast a llegir-les. Una abraçada!

Glòria, aquestes punxetes ja les venen així, les compro a granel a una parada del Mercat. Ojalà ho hagués fet jo, je je je...

Xavi, més fàcil impossible! I bo bo bo...

Karolina, sabe a Ferrero Rocher! es como comerse los bombones a cucharadas :)

Maria Dolores, sense el sucre, seguríssim! Amb els 100 de sucre seria massa dolç ;)

Dolorss, te la guardes a la carpeta dels pendents i per Nadal amb els Ferrero del lot la fas, je je je...

ELS PEIXOS ha dit...

Caram Nena, quina presentació!!!!
Genial..

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Quina cosa més bonica i fàcil de fer. Gràcies. Salut!!!!

Mercè ha dit...

Gemma, un aplaudiment!! T'ha quedat espectacular!!
I va directe a pendents urgents!! ;) jeje
Petons!

Reme y Núria ha dit...

Gemma, em trec el barret davant teu. Que past´s tan fàcil i bo.
Felicitats guapa.

la vella carmanyola ha dit...

ooooohhhhhh! que fort!

T'has superat! no m'ho hagues pensat mai: Ferrero rocher????? bonissim.

Records

MAR ha dit...

Hola GEmma

Aixó és vici vici vici ... i les hores de bici que has de fer per cremar-lo .. ja ja ja

petunets i molt bon cap de setmana

Maria José ha dit...

mmmmm, fas uns pastissos molts bons. Aquest segur que m'agradará... els Ferrero son la meva perdició!!!!!!!!!!!
Petons maca!
Fins aviat!
María josé

ANNAFS ha dit...

Deliciós! M' encanten els bombons Ferrero Rocher. I suposo que aquest pastís es fa amb la varietat tradicional dels Ferrero. Potser amb els altres també seria bo...
L' altra diumenge , a casa dels meus pares vaig portar el pastís de café que vaig fer com tu proposaves. Va ser molt bo.
Aquest diumenge, faré aquest.
ptns.

Maria ha dit...

Nena... cada cop et superes... més fàcil ja no pot ser i m'he quedat... estelada amb aquesta decoració tan fina.. Arran d'un postre teu , el flam d'orxata, em vaig comprar aquest motllo ..

Maria ha dit...

Ja se... s'ha de ser previsor i congelar-ne 13 o 26 bombons .. així s'aprofiten per quan ha de fer-se aquest pastís, no?

Ester ha dit...

Una altre estrella, com ha de ser, digne d'una bona cuinera
Una abraçada
Ester

Ivana ha dit...

nooooooooooo!! per que em fas això, que bo!! ja tinc ganes que sigui tardor per trobar els bombos i fer-ho!
petons

Marta Padenous ha dit...

Tenia una amiga que ja no està entre nosaltres que era una addicta als Ferreros, amb ella vaig descobrir que la casa Ferrero quan arriba la calor retira els seus stocks del mercat per no malmetre els seus bombons...per ella el millor regal era la primera caixa de Ferreros al mes d'octubre...per fer-la enfadar sempre li deia he vist Ferreros...i ella agafava rabietes dient que no podia ser...de ben segur aquest postre li hagués encantat...un dolç petó Gemma, m'has fet pensar en bons records del passat
Ptnts

Marta Padenous ha dit...

Tenia una amiga que ja no està entre nosaltres que era una addicta als Ferreros, amb ella vaig descobrir que la casa Ferrero quan arriba la calor retira els seus stocks del mercat per no malmetre els seus bombons...per ella el millor regal era la primera caixa de Ferreros al mes d'octubre...per fer-la enfadar sempre li deia he vist Ferreros...i ella agafava rabietes dient que no podia ser...de ben segur aquest postre li hagués encantat...un dolç petó Gemma, m'has fet pensar en bons records del passat
Ptnts

famalap ha dit...

Qué pinta diossss, lástima que los ferrero rocher tengan gluten...sino, ya la tenía hecha y comida!!

Para mi cumple quiero hacer tu babarois de chocolate, sólo que en vez de limón, la voy a poner de nata, como canelona... o lo mismo con naranja que al choco le va genial ¿no?

bicos y ya te contaré

bajoqueta ha dit...

No estic d'acord, a tots els blogs estic veient xocolata, i a mi no m'agrada jajaja. Però t'ha quedat molt bonic com sempre.

Un dia ens has d'explicar los teus desastres a la cuina, o és que a tu sempre et queden bé els postres? Ens fas molta ràbia, volem vore la teua part més humana! jajaja.

bajoqueta ha dit...

Ai Marisa que no havia visto tu comentario. Pues si tuve otro disgusto el día que me enteré que los ferrero llevaban gluten. Eran los únicos bombones que me gustaban snif.

A por cierto, y ahora es difícil encontrar fererros los quitan de los supermercados en verano.

Mesilda ha dit...

Bon dia Gemma.
Açò és vici total!. Tu creus que açò és forma de despertar-nos, t'alces i la primera cosa que veus és esta temptació?.Però: qui es pot resistir a un Ferrero Roche,i tu n' has posat tretze....
La presentació t'ha quedat de pastisseria.
Besets.

Margarida ha dit...

Gemma: aquest pastís és tan bonic que no sembla real! Fa estona que me'l miro i no sé si seria capaç de menjar-me'l, per no malmetre una obra d'art!
Felicitats!!!

vacapaca ha dit...

Hola Gemma!! Es perfecta!! t'ha quedat molt bonic!! soc fan dels ferrero ... son els bombons que mes m'agradan! Un peto! Montse.

Gemma ha dit...

Moltes gràcies a tots pels comentaris! S'ha de reocnèixer que els Ferrero són el vici secret de molta gent, je je je...

AnnaFS, no he tastat les varietats d'estiu dels Ferrero. Porten xocolata? Haurem d'investigar si també serveixen per fer aquest pastís ;)

Maria, el flam d'orxata ens va encantar ;) I cal treure profit a aquests motlles, encara que tinguin tanta personalitat...

Marta, una de les coses bones del menjar és que ens pot transportar al passat i recordar les coses bones que hem compratit amb els amics, oi?

Marisa, no sabía que los Ferrero llevasen gluten, que pena :(
La bavarois de chocolate combinada con la nata estará muy rica! Además queda una forma muy bonita, en diagonal... ya contaràs ;)

Bajoqueta, quin greu que portin gluten. Ho teniu força complicat :(
Que quedi bonic no té cap mèrit, només cal un motlle de silicona divertit i ja està, je je je...

Francesc ha dit...

Aquestes postres de xocolate són un vici!!! Visca els xocoaddictes!!!

Núria ha dit...

Un pastís ben facilet, però tot un espectacle..Ha d'estar molt i molt bó...jeje

MJ ha dit...

Me encanta todo:
- que sea tan fácil
- que tenga una presentación tan divertida
- que seguro está de "muelte"

Gemma tu página es genial!!

Me la apunto para octubre (cuando los Ferrero vuelven a las tiendas, o eso dice la publicidad)

Judit ha dit...

L'he pogut fer, increhible, ahir vam pujar a Andorra i al Punt de trobada hi havia Ferrero, vaig pensar en el pastís que havia vist i en vaig comprar una caixa ben gran!!!! jajaja està a la nevera, apunt per sopar... i fa una pinta.. no vull ser dolenta però... crec que serà genial!!

Mietta ha dit...

belissssimo!!!

Marisabel ha dit...

Em deixes maravellada amb la quantitat de cosetes per adornar que tens, ahon les trobes?

Cristina ha dit...

Una presentació excel·lent, felicitats!!!!

La Llibreta Viatgera ha dit...

Gemma, m' has deixat sense paraules, és super fàcil de fer, i la presentació espectacular, aquest passa al primer de la llista de pendents!!!

Un petó! Beth

Anna ha dit...

mmmm Gemma, de vici total!! Si que és difícil trobar Ferreros a l'estiu, no te n'adones fins que els busques oi? Molt senzilla i original, l'he de provar!!!

Ester (Picarona i el seu hortet) ha dit...

Mai,mai havia estat tan contenta al veure a la tele l'anunci de que els Ferrero tornen a star a les botigues. Porto tot l'estiu esperant a fer aquest pastís!

Gràcies!!

Heleni ha dit...

Hola Gemma;

Me ha encantado este flan. Lo preparé hace unos días y quedó muy rico. Lo voy a publicar hoy en mi blog con un link en el tuyo. Enhorabuena por tu blog, me gusta todo lo que preparas porque es apetitoso y elegante al mismo tiempo.
Felicitats.
Heleni