dissabte, d’abril 11, 2009

Nova classe amb la Mireia Carbó

Qui té ganes de tornar a un dels cursos genials de la Mireia Carbó al Caprabo? Des del mes de febrer que no hi anem i jo en tinc moltes ganes, je je je...


La Mireia ens ha reservat 25 places pel dijous 30 d’abril a les 19:30h i ja sabem quins plats prepararà: uns pebrots italians farcits de carn, un bacallà amb salsa de codonys i perfum de cítrics i un gelat casolà de iogurt grec i maduixes naturals. Està molt bé, oi? A mi personalment el bacallà no m’agrada gaire, però en canvi tinc molta curiositat per descobrir com farà el gelat casolà...

Si us sembla, fem com sempre, eh? Deixeu un comentari aquí amb el nom, cognom, e-mail i, si encara no me l’heu donat, el vostre número de tarja client de Caprabo (si no en teniu, aneu a qualsevol súper Caprabo i la demaneu, es gratis i al moment us donen el número de client). Aniré fent llista fins arribar als 25 i després obriré llista d’espera ;)

Llista d'apuntats: Graciela Ayala, Anna Genís, Maria Solé, Rosa Lleonart, Àngels Mariano, Joan Jové, Mariló Mata, Anna Olivé, Oscar Gómez, Laia Gómez, Sefa Costa, Carme Arce, Txell Pi, Kike Palau, Marta Barrientos, Marta Jubert, Josep Bayé, Glòria Moreno, Josep Colet, Núria Andujar, Nati Solís, Sara Maria i Gemma Clofent.

Llista d'espera: Marisabel Garcia.

Vinga animeu-vos, que les classes de la Mireia són molt divertides!

47 comentaris:

Núria ha dit...

Arrivo la primera??!!! Vull dos places, per la meva mare i per mi.Núria Andujar i Nati Solís, crec que tens totes les dades...

Núria

PD: M'en alegro que ho hagis passat bé a les vacances...

la vella carmanyola ha dit...

Gemma! si si que ja tenim ganes de tornar-hi! Apunte'ns a m'ha mare i a mi!

Maria Vallvé (codi de barres targeta client caprabo) 2801271730218

Anna Pié (codi de barres targeta client caprabo) 2800874244313

Gràcies!

Glòria ha dit...

Hoooooola, veig que tornes de vacances amb empenta per organitzar classes una altra vegada, eh?.

Si us plau, ens apuntes al Josep i a mi?. Crec que tens totes les dades, si no, ja m'ho dìràs. Gràcies i fins aviat!.

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Josepb; -menja de bacallà- Ganes de venir -i testar- les classes de la Mireia Carbó sí... no tinc carnet peró.
El dimarts quànt començem a treballar després d'aquests dies de festa, m'en vaig a demanar el carnet en aquets super i tot seguit et dono el numero, si?
Josepb -menja de bacallà-

Marta Padenous ha dit...

Hola, ben tornada!
M'ato i crec que no tens el meu nu de client Caprabo: 2801271730317...
Ens veiem aviat! (el 25 no?)
Ptnts

xaro ha dit...

Hola Gemma, ja has tornat de vacances????
M'apuntes, encara que el bacallà... però sempre es divertit.Em sembla que ja tens les meves dades.

Marta ha dit...

Gemma, en qué Caprabo se hace? en Barcelona capital?
Marta Barrientos, nº tarjeta:2800292014116
Petons!

La cuina vermella ha dit...

Hola estimada, apunta dos més!!! Mil petons reina!!

Cuinetes-Carme ha dit...

Benvolguda Gemma,
suposo que arribo a temps oi? doncs ja pots apuntar-me. El núm. de la targeta ja te'l paso dimarts, doncs sembla ser que el meu marit l'ha perdut, així que dimarts aniré al caprabo perquè en donin el núm. o si més no en facin una de nova.
Moltes gràcies!

Cuinetes-Carme ha dit...

Hola Gemma, suposo que saps el cognom no?.
Bé quan tinguis un moment fes un tomb pel meu bloc que hi ha una coseta per a tu.
Salut,

Sefa ha dit...

Hola Gemma,

si encara hi sóc a temps, em pots apuntar sisplau?

Estic descobrint molts plats nous, però no m'he atrevit amb els "chapulines" :)
Fins aviat, petons des de Mèxic!

Sefa

Gemma ha dit...

Apuntats!

Marta, es fa a Barcelona al C/Provença. Si cliques sobre l'enllaç que hi ha al post aniràs a la web de Caprabo on hi ha l'adreça ;)

RUBEN ha dit...

Hola Gemma! Ja has fes la mona? M'apunto!! Gràcies i una abraçada!

Marta ha dit...

ostres Gemma, moltissimes gracies! El teu bloc es un dels que més m'agraden i el visito molt molt molt sobint, aixi que veure el teu comentari m'ha fet moltissima il.lusió :). Felicitats i gracies per ensenyar-nos tantes cosetes als principiants.

starbase ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
starbase ha dit...

starbase
2801290634016

I si és possible la meva germana, que li haig de preguntar el num. de tarja.

Salutacions i gràcies.

Anna ha dit...

jo jo jo!!! ara ja puc anar als cursos!!! Apunta'm si hi ha plaça!!

gràcies guapi!

Mariló Mata ha dit...

Estc a temps????
M'apunto MAriló Mata.
He estat a fora una setmana i el primer que he fet ha sigut obrir el teu bloc...una bona sorpressss

Cuinagenerosa ha dit...

que encara hi cabo?

ANNAFS ha dit...

Quina sort els que hi podeu anar!. Pels que no, suposo que ja en faràs un crònica ben detallada, oi?
ptns.

angels ha dit...

Acabo d'arribar ens apuntem si encara hi han places. Fa dies que no navego per cap blog. Petons

Francesc ha dit...

Que la passeu molt bé. Ja espere amb deler les vostres cròniques!!! Visca!!!

Gemma ha dit...

Us apunto!!!

Maria ha dit...

Que hi arribo? Sí és així, una per mi..

Rosa ha dit...

Hola Gemma, si queda alguna plaça, m'hi apuntes.
Gràcies.

bajoqueta ha dit...

Lo que haurieu de fer és fer la maleta i baixar a Tarragona amb la Mireia jajaja. Quina enveja que feu amb tant de curset ;)

Gemma ha dit...

Rosa, si no em dónes més dades no et puc apuntar... qui ets?

Rosa ha dit...

Hola, soc la Rosa Lleonart, que vaig venir a la classe d'en David Lienas hi vaig aprendre moltes coses,m'agradaria repetir.
Crec que ja tens les meves dades.
Gràcies.

Rosa ha dit...

El meu nºnde carnet de Caprabo és 2 800896 425417. rollefi@hotmail.com
Gràcies.

El cullerot Festuc ha dit...

Ohhhhhh...jo no podré venir...feina!!! Espero les receptes/cròniques amb candeletes!!
Petunets,
Eva.

Mariló Mata ha dit...

Hola. El nº de soci no tinc, però aquesta setmana aniré a un caprabo y m'apunto. demà espero anar. Moltes gràcies per tot

MartaG ha dit...

Bona tarda Gemma!
Que tal estàs?? tot be??
I les vacances de Setmana Santa??
espero que les hagis disfrutat moltíssim!! :-)

M'apuntes a la classe de la Mireia?? em sembla que ja està ple però, per si de cas algú falla, doncs m'apuntaria...
Ja em dius, d'acord?

Petonets

Marta Giralt

Gemma ha dit...

Rosa, ara ja sé qui ets :)

Eva, quin greu... últimament estàs fallant, eh? :( Però farem crònica, seguríssim!

Mariló, no pateixis, quan el tinguis ja me'l passaràs, moltes gràcies.

Marta, t'apunto! Què tal les escalades per Sardenya? ;)

Marisabel ha dit...

Si que ho sento... ja he arrivat tard.
Un petó a tots

Gemma ha dit...

Marisabel, t'apunto en llista d'espera?

MartaG ha dit...

Molt be les poques escalades que hem pogut fer per Sardenya!! jo només vaig poder anar quatre dies i d'aquests, va ploure dos... ja veus!! però van anar molt be!! :-))
De totes maneres, prefereixo Corsega per escalar... em va agradar moltíssim mes.
Ja t'explicaré en detall quan ens veiem... ja veig que finalment puc venir a la classe de la Mireia!!
Que be!! :-)

Un petó guapa

Marta Giralt

Anna Genís ha dit...

Hola Gemma, una mica tard ja que no he tingut adsl fins avui, si pots i tens llista d'espera compta amb mí, moltes gràcies!

Gemma ha dit...

Marta, quina llàstima el mal temps :(
Còrsega i Sardenya són molt diferents. Per fer esportiva, mil vegades millor Sardenya (i dels millors llocs, Jerzu, segur) però per fer muntanya, barrancs, via llarga... molt millor Còrsega :)
Ja m'ho explicaràs!

Ana t'apunto en espera, al final sempre hi ha baixes i podràs venir :)

joana ha dit...

Ei Hola Gemma, em sembla que tots us coneixeu i jo sóc una perfecta desconeguda però fa un temps que sóc aficionada a la teva pàgina i he provat alguns postres que han estat tot un èxit. Visc a Mèxic fa uns anys i els meus amics mexicans estan encantats amb aquesta nova descoberta!! Moltes gràcies!! de debò!! gràcies a tu m'estic aficionant a aquesta part de la gastronomia que no em cridava tan l'atenció, i ara m'encanta. Et volia fer una consulta que potser fa mandra però tinc una urgència. Demà tinc un sopar a casa i és de compromís (6 persones). Crec que faré una sopa de bròquil amb oli de safrà i pernil ibèric i una lasagna amb amanida (són de bon menjar). Què puc fer de postres?!?! he pensat alguna cosa lleugera i la crema de mandarina ja l'he explotada molt.... no tindré molt temps per cuinar-ho tot plegat però sóc bastant multitasques... moltes gràcies!!!

Gemma ha dit...

Joana, aquí van algunes idees:

http://lacuinadecasa.blogspot.com/2008/10/mousse-de-iogurt-i-formatge-amb.html

http://lacuinadecasa.blogspot.com/2008/02/crema-de-prssec-i-llimona.html

http://lacuinadecasa.blogspot.com/2008/11/after-eight-de-peres.html

http://lacuinadecasa.blogspot.com/2007/10/bavaresa-de-maduixa-amb-crema-cremada.html

http://lacuinadecasa.blogspot.com/2006/11/flam-de-formatge-fresc.html

http://lacuinadecasa.blogspot.com/2009/03/pastis-rapid-de-cafe-al-caramel.html

joana ha dit...

Moltes gràcies Gemma!!

Mariló Mata ha dit...

Hola Gemma ja tinc nº2801289584216
gràcies.

Mome ha dit...

Be, jo esperaré com sempre a que penjeu tot el que ha fet, espero poder gaudir algun dia d´una bona estona amb la mireia i molts de vosaltres, la veritat es que quan llegueixo em quedo embadalida de tot, la llàstima es que aquest dia tambe el tinc super ocupat, per que quan ho vas possar, vaig dira a veure si em puc apuntar, doncs no, no quedo lliure fins les 9 del vespre, es a dir, mome a mirar, jaja
be alguna podre, o aixó espero petons i esperare el comentari de tots. petons

Chela ha dit...

Gemma
bon dia soc la Graciela et paso el n de client de caprabo per si fes falta 2800298861219

gina ha dit...

Gemma, fa temps que et segueixo i m'encanta tot el que fas, però no havia tingut la oportunitat de escriure't. T'he de dir que he fet la recepte de la Mona de Crema i m'ha quedat bonissima. El pa de pesic de la Mireia Carbó ja l'havia fet però la crema d'en Carlos Valencia és exquisita i gens pesada. Gina

Sara Maria ha dit...

No ho havia vist... M'apunto a la llista d'espera!!

Núria ha dit...

Gemma, perdona que ho faci amb tant de retard...pero la meva mare no pot venir. Li pots dir a algún de la llista d'espera!!

Núria