dimecres, d’octubre 11, 2006

Tria tu el pastís

Ja s'acosten els aniversaris dels escorpins...

En Pol, l'Arnau i jo fem l'aniversari amb només 6 dies de diferència i acostumem a celebrar-los junts. Segurament aquesta vegada repetirem el mateix que l'any passat: l'Arnau ens convida a casa seva per ensenyar-nos el pis nou i jo porto el dinar i el pastís d'aniversari.

Avui estava pensant quin pastís podria fer, ja que tinc uns quants pastissos que vull provar i no sé per quin decidir-me... I he pensat que una bona manera seria fer una enquesta al blog, per tal que entre tots m'ajudeu a triar.
Com a pastissos candidats us proposo tres receptes molt prometedores de l'Eva Arguiñano, de qui sóc una gran admiradora.

Què us sembla, em doneu un cop de mà? Vinga, que només és fer un clic!

Quin pastís vols que faci?







Flam de mandarina

Mousse de caramel i natilles

Pastís de raïm



Ver resultados

Ver comentarios

Encuestas ??.com


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Nosaltres vam poder gaudir del sopar dels escorpins: Cada any us supereu ! ja estem esperant a l'any que ve. I el pastís, Boníssim !!!

Per cert, Gemma, FELICITATS avui diumenge.

Moltes gràcies per tot.

Anna Cruells ha dit...

Ummm! Fa una hora que llegeixo receptes i, llegint, llegint, ja m'ha passat el dia de felicitar-te. Que bones, boniques i ben documentades. I quin "tapete" de ganxet més bonic. Ja li explicaré a l'àvia Anna que la seva labor també ronda per internet.
Moltes felicitats per aquest any que acabes d'estrenar!!!
Un petonet,
Anna