dilluns, de juliol 16, 2007

Pastís de Xocolata i Móra

Ahir vam fer un berenar-sopar a casa del meu germà Guillem per celebrar els sants de l’Olga, la Carme, l’Arnau i l’Aina. De postres vaig portar un pastís fresquet de xocolata i móra:


A casa nostra aprofitem molt bé les celebracions i en un sol dinar o sopar enllestim una pila d’aniversaris o sants. Així és molt més pràctic ;-) Ahir ens vam ajuntar una bona colla i vam fer un pica-pica a la terrassa, ben fresquets i animats explicant-nos els projectes que tenim per passar les vacances que comencem aviat: Eslovènia, Bulgària, Suïssa, nord d’Espanya, Pirineus, Costa Daurada, Pics d’Europa... entre tots visitarem mitja Europa!

El pastís que vaig fer per postres és el mateix que aquest, però canviant els gustos: enlloc de gelat de llimona vaig posar gelat de xocolata, enlloc de galetes Maria vaig posar galetes de xocolata (Oreos) i enlloc de melmelada de cireres vaig posar melmelada de móra. Va resultar un pastís molt bo, sobretot pels que els agrada la xocolata, tot i que jo personalment vaig preferir el de l’altre dia, molt més àcid i no tan dolç... Avui m’estalvio la recepta, ja que és exactament la mateixa ;-)

Bon profit!

8 comentaris:

Elisabet ha dit...

Felicitats Gemma! impressionant!

Una pregunta: el motlle que fas servir és de silicona? com desemmotlles el pastís sense que es trenqui?

merci!!

Gemma ha dit...

Hola Elisabet! Utilizo un motlle amb la base desemmotllable com aquest:
Foto motlle
Va molt bé!

Elisabet ha dit...

moltes gràcies Gemma! :)

Clara ha dit...

Amb el que m'agraden les Oreos, segur que provo de fer aquesta base de galetes. Felicitats pel blog, gemma!
Clara

MARISA o famalap ha dit...

Qué buena pinte tiene esa tarta de chocolate...y el helado de fresas y tarta de queso, te lo copio para cuando me arreglen la thermomix...que aún ando con ella si llevarla a arreglar...uf!! ya hasta me dá vergüenza!!

Anònim ha dit...

ola ummmmmmmmmmmm
fa molt bona pinta aquest pastis
magradaria tenir la recepta
jejeje
bueno adew

Gemma ha dit...

La recepta la trobaràs a l'enllaç que hi ha en el post... Ja veuràs que és la mateixa, però canviant les galetes i els gustos del gelat i la melmelada...

Anònim ha dit...

La Maria i jo el vam preparar per celebrar els seus 4 anys. Tenia molt clar que volia un pastís de xocolata...així que vam triar aquest.
Va quedar boníssim. (tot i que la Maria, disfruta preparant-los i llepant totes les culleres, a l'hora de la veritat, no en menja)
Raül