dissabte, d’agost 29, 2009

Final de Vacances

Malauradament, totes les coses bones s’acaben... i les vacances no en són cap excepció. Ara toca tornar a la feina i reprendre el ritme habitual de l’any. Tot i així, val la pena dedicar una estona a recordar les vacances passades, els llocs on hem estat i els moment màgics que hem viscut. Pocs posts són els que faig que no siguin de dolços, però els que llegiu aquest blog habitualment ja sabeu que l’agost sempre és una excepció. No em puc estar de penjar quatre fotos de les vacances, je je je...

Han estat unes setmanes fantàstiques, a les Dolomites, a Bielsa, a Andorra i als Ports de Beseit. Sempre escapant de la calor i buscant les muntanyes, que són la meva gran passió. Com que a Roca Vertical ja expliquem les diferents excursions, aquí no m’enrotllo més i us poso les fotos directament. Això sí, prometo posar-me les piles ben aviat i tornar a les receptes llamineres habituals d'aquest blog ;)

Panoràmica del Grupo Fanes, un dels cims més espectaculars que vam escalar a les Dolomites:


Panoràmica del llac de Marboré, Pic de Tucarroya i Pics d’Astazou, una bonica excursió que vam fer des de Bielsa:


La Ripareta, un racó preciós del riu Bellós al Cañón de Añisclo, a tocar de la vall de Pineta:


Celebrant els 40 anys de l’àlbum Abbey Road dels Beatles, tot travessant el llac Bleu als peus del Neouvielle amb l’Òscar i la Carlota, uns amics de Sabadell:


Escalant a la Foradada del Toscar, una zona d’escalada esportiva a prop del poble d’Ainsa:


Petit i salvatge estanyol entre la vall de Juclar i la vall d’Incles, perdut enmig del Pirineu andorrà:


Escalant a les Roques del Masmut, on amb el Pietro vam fer la via Fisura Carrasco, mentre la Nesa ens feia el reportatge fotogràfic des de baix:


I per acabar, no podien faltar unes fotos dolces, je je je... Són de les collites de fruites del bosc que hem fet aquest estiu: gerds, nabius i mores (llàstima que de les maduixetes no en tinc foto!) i els típics pastissets presents a tots els pobles dels Ports:





En podria posar moltes més, però no em vull fer pesada. Després d’unes vacances així, em sembla que em costarà tornar a la rutina diària, je je je...

31 comentaris:

CRIS ha dit...

S'acaven i fa pena, però segur que es torna ben relaxat i amb pau a l'ànima després d'estar per aquestes muntanyes.
Un petó

Enkeli ha dit...

Què bé que ja has tornat!! per aquí a d'alt se't trobava a faltar : )

He al·lucinat un munt amb les fotos de les fruites de bosc!!! sabia que hi haguessin mores però nabius, gerds i maduixes de bosc no!! m'ha fet molta gràcia!

Tot i que fa mandra la tornada, benvinguda!

Ester ha dit...

D'això se'n diu aprofitar les vacances
Benvinguda un altre cop
Una abraçada
Ester

Laura ha dit...

Quins llocs més bonics i tant aprop de casa! Ja fas bé, les vacances a l'estiu lluny del sol i platja que fa molta calor i xafogor!
M'alegro que les vacances anessin genials!
Petonets!

la vella carmanyola ha dit...

Els que ens em passat tot l'estiu treballant ens fa molta molta enveja aquest postttttt!!! ;))

Records

josep ha dit...

Gemma,
Per les magnífiques panoràmiques (i mai millor dit) ja es veu que us ho vau passar de conya en mig de la natura. A mi, com que les alçades em marejen, em quedo amb aquestes meravlloses "postals". Una abraçada

Núria ha dit...

Gemma, una fotos magnífiques...i a mi m'encanta veure fotos, així que no em cansaria pas...

Que el retorn no sigui massa dur.

Petons
Núria

Ivana ha dit...

quines vacances!!!
em sembla que a tots ens costarà tornar, però...
petons!

Maria Dolores ha dit...

Que bones vacacions i que paisatges tan bonics.
M'alegre de la teua tornada
Besos

La cuina vermella ha dit...

Hola estimada Gemma!!! com els hi hem dit als amics noctàmbuls, veure i llegir els posts de les vacances ens fa carregar les piles, ja que estar treballant tot l'estiu se'ns ha fet duríssim.

Sílvia A. ha dit...

Hola Gemma: gràcies per aquestes panoràmiques des d'aquesta illa tant planera, jo trobo a faltar poder mirar cap amunt i trobar grans muntanyes però...
Ben arribada!!

OLLES I SOMRIURES ha dit...

Bentornada Gemma! veig que has gaudit de la natura plenament. I això significa salut. Merescudes vacances i sempre curtes, oi? Salut!!!!!

Carlota ha dit...

Ja he vist el resum de fotos. Quins grapats de gerds i nabius! Mmmm, que bons...
No m'estranya que et costi tornar a la rutina diària, i és que no heu parat! Quines vacances!

ANNAFS ha dit...

Uns llocs de somni, sens dubte. Sobretot pels qui estimem tant la muntanya...
Després d' estar aquí no m' estranya qe et costi adaptar-te a la rutina...
ptns.

No tot són postres ha dit...

Apa, doncs quines vacancetes que t'has pegat, tu també!!! me n'alegro molt. Ara però serà dur reincorporar-se a la rutina de timbre, classe, timbre, guàrdia... en fi, podem començar a ratllar els dies que ens falten per a les properes vacances.
PTNTS i ben tornada a la normalitat
Dolça

El cullerot Festuc ha dit...

Gemma, Benvinguda de nou!!! després de tantes vacances no et pots queixar!!! Quines fotos tan boniques...com us ho heu passat, eh?? Dintre de poquet us farem enveja els que marxem al setembre! jejeje!!!
ja tenim ganes de veure noves receptes!!!
Petunets,
Eva.

El cullerot Festuc ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Joan ha dit...

Que bo això de l'Abbey Road! Vaig veure que hi havia enrenou a Londres amb l'aniversari però no sabia que la febre Beatle arribés a l'alta muntanya...
Molt maques totes les fotos

maia ha dit...

Quines fotos Gemma,son espectaculars.I a mi se'm ha fet curta la crònica. Una abraçada

Manduca ha dit...

Benvinguda! Es nota que han anat molt bé les vacances i per cert, felicitats per aparèixe a la revista Cuina, el treball ben fet mereix aquests reconeixements!!!

Eva Flores ha dit...

unes fotos precioses!!!!
me n'alegro molt de que ja estiguis per aquí.
pt!

bajoqueta ha dit...

Ja era hora, eh? Que hem passat llista vàries vegades i no estaves mai... t'anavem a posar falta :)

Me n'alegro que haigues fet tantes coses!

La Llibreta Viatgera ha dit...

Gemma benvinguda, quines vacances més aprofitades, les fotos molt xules! Molts ànims amb la tornada!

Un petó! Beth

Gemma ha dit...

Eeeeeeeooooo!!!!!!!!!
Em sembla que em costarà mooooolt tornar a agafar el ritme després d'aquestes vacances, je je je...

Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris de benvinguda, la veritat és que han esta genials, han sigut un monogràfic de muntanya, muntanya, muntanya i més muntanya, que és el que m'agrada!!!!

Ara necessito mooooolt temps per posar-me al dia de tots els blogs, que entre tots heu fet una pila de noves receptes i tinc feina per rato si me les vull legir totes! :)

Unknown ha dit...

Benvinguda!!!!, quines fotos mes maques, ja ser que has estat molt aprop ,a les dolomites, pero per aquí a Suïssa, tens unes montanyes fantàstiques també, per les properes vacances,jaja, que no queden tan lluny,jaja. Primer de tot, perdona les faltes, que en faig i moltes,jeje, son uns quants anys fora i he perdut moltíssim. Com ja he pogut estudiar totes les teves receptes publicades,jaja, estinc desitjant veure una nova.Petons

Llorenç ha dit...

Ep!!! vaja vacances!! variades i selectes! a veure aquestes paides!!

Mesilda ha dit...

Bona nit Gemma
Benvinguda de nou.Estic segura que t'hauràs posat les piles en eixos paratges tan relaxants.Les fotos parlen per si soles,tots hauríem de passar una setmana a l'any "per obligació" en llocs com estos,sería la ruïna dels psiquiatres.
Espere la teua pròxima recepta,perquè ja les trobe a faltar.
Besets.

Mercè ha dit...

Ben tornada!! Apa, que després d'aquestes vacances no et pots queixar! I espero que ho facis amb les piles ben carregades i ens continuïs posant receptes tan bones! ;)
Petons!

MªJose-Dit i Fet ha dit...

Hola Gemma, vaja fotos espectaculars...jo també estic segura que vos costara tornar a la rutina....petonets!!!!

RUBEN ha dit...

Sigues benvinguda Gemma! Les fotos espectaculars!! Fa un any vaig estar jo també per aquesta zona (a Bielsa).
Ei! La cuina de Casa surt com a bloc recomanat en el descobrir CUINA d'aquest mes. Molt bé!

Unknown ha dit...

Mhmhmh!!!
No sé que fer, si m'enjar-me tot el que veig o fugir en aquests paratges tant bonics :P

FELICITAAATS PER AQUEST 3º ANIVERSARI GEMMA :D